Ze zijn hier een aantal keren voor in de straat gezien en dat was steeds aan het begin van de avond als het donker was EN er vrijwel geen verkeer, fietsers en wandelaars waren.
Wij hebben hier ook een buurtapp speciaal voor de wolf nu, dus als ze gezien worden, gaat het ook snel rond.
Nu staat nog niet alles veel buiten in de straat, maar doorgaans staan alle paarden sowieso overdag wel buiten. Dan is onze omheining wel verreweg het minst aantrekkelijk en gezien onze kudde van 5 altijd samen lopen, ook het minst aantrekkelijk.
Een paar meter doorlopen en ze kunnen makkelijker hun gang gaan.
Ik vind het echt schandalig dat ze nu mensen op kosten gaan jagen met zogenaamde maatregelen en wolf fence. En nog erger; het wordt mensen zelfs kwalijk genomen als ze dat niet nemen, terwijl we allang weten dat niks 100% gaat helpen.
Je zou haast denken dat Gallagher de wolf naar Nederland heeft gehaald

Als we samen weg zijn, hebben we ze een paar keer opgesloten, maar dat voelt ook niet prettig. Ik doe alles uit, maar heb toch teveel stalbranden gezien en dat vind ik ook echt een vreselijke dood.
We slapen naast de paarden en ik hou met alles rekening dat we ze er snel uit zouden hebben, ook brandweer trainingen en voorlichtingen meegemaakt, maar dingen lopen nooit zoals gepland en je moet ook een beetje mazzel hebben.
Wij hebben een pp aangelegd en zie ze graag 24/7 samen lopen en leven en het is echt rot dat dit niet kan en je je ook niet prettig voelt als je de deur uit moet, want je weet nooit wanneer ze komen.
Met draad al rekening gehouden dat mensne dat van buitenaf niet makkelijk kunnen openen bijv en dan heb je die wolven........
Het geeft onrust omdat je weet dat je niks 100% goed kan doen.