Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Daan_O schreef:PPPeet schreef:Over make-up gesproken.
Laatste was de loonwerker 's ochtends vroeg de sloot aan het uitmaaien (lees om 7 uur). Rond die tijd loop ik altijd buiten in mijn pyamabroek, kaplaarzen een houthakkers overhemd van mijn vriend maatje XXL met de paarden te slepen etc. Had hem natuurlijk netjes gegroet en zag hem wel kijken. Half uur later liep ik weer buiten maar gestyled op hakken klaar om te gaan werken. Zegt die kerel: Je kan wel zien dat je zus meer van het buitenleven en paarden houdt dan jij![]()
![]()
Geniaal!![]()
Robin Hobb in het verleden wel gelezen, goede boeken!
palousa_boy schreef:Lijkt me ook een leuke baan tink..
Heb zelf een keer 6 uur zitten wachten tot de paarden uit de boxen mochten omdat er een paard van iemand anders bij 2 (van de 5) van onze paarden stond.
banketstaaf had zich verslapen dus voordat hij met de vrachtwagen op Schiphol was waren we 6 uur verder.
lizy29 schreef:Gypsy schreef:
Niet?![]()
Zeg breng hem niet op ideeën he
DoubleVv schreef:Wat gaan jullie snel..
Hier word nog iedere dag druk gekust.
Ik ben vandaag 1000liter vatten gaan ophalen. Die gaat paplief Door slijpen zodat ik hier hooi in kan gaan voeren. Nu lopen ze het door de hele paddock op en verkwisten veel..
Ik ben 21 woon nog thuis met de paarden de bedoeling is dat ik het huis binnen een paar jaar ga overnemen van ouders..
Gypsy schreef:DoubleVv schreef:Wat gaan jullie snel..
Hier word nog iedere dag druk gekust.
Ik ben vandaag 1000liter vatten gaan ophalen. Die gaat paplief Door slijpen zodat ik hier hooi in kan gaan voeren. Nu lopen ze het door de hele paddock op en verkwisten veel..
Ik ben 21 woon nog thuis met de paarden de bedoeling is dat ik het huis binnen een paar jaar ga overnemen van ouders..
Tip: Leg er een frame van verwarmingsbuizen in, en vlecht daarin van oud strodraad een net. Anders ligt al je hooi met 1 veeg van de neus alsnog op de grond, kan ik je uit ervaring vertellen.Ik heb zoiets dat scheelt;
[ [url=m/MwHeTj.jpg]Afbeelding[/url] ]
AbbyBlues schreef:Ja. Ben er echt even kapot van. Gaat misschien onze boerderij alsnog niet door...
Ze heeft even vergeten te vermelden dat de bank moeilijk deed om haar uit de hypotheek van haar en haar exman uit te schrijven. Ja dan krijg je geen nieuwe hypotheek nee, nogal wiedes...![]()
En wij hebben al een nieuw huis gekocht (uiteraard onder voorwaarden) een aannemer in de hand genomen, noem maar op.
AbbyBlues schreef:Ja. Ben er echt even kapot van. Gaat misschien onze boerderij alsnog niet door...
Ze heeft even vergeten te vermelden dat de bank moeilijk deed om haar uit de hypotheek van haar en haar exman uit te schrijven. Ja dan krijg je geen nieuwe hypotheek nee, nogal wiedes...![]()
En wij hebben al een nieuw huis gekocht (uiteraard onder voorwaarden) een aannemer in de hand genomen, noem maar op.
Gypsy schreef:Edit: Wat een domme trut. Dat moest nog even gezegd worden.