Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
DubbelDun schreef:VogeltjeM schreef:Dat is een systeem waarbij het water altijd rondgepompt wordt en niet alleen maar 'loopt' als er gedronken wordt.Wat is een rondpompsysteem eigenlijk?
Stilstaand water bevriest sneller dan water-in-beweging nl.
sandra8 schreef:Zo fokfanaat jij bent er vroeg bij wordt weer een spannende tijd.
Topic gaat erg hard.
Wij zijn ons aan het oriënteren om wat voor ons zelf te kopen.
Ik zie alleen erg tegen " alleen" zijn op ik sta nu eigenlijk op een topstal.
Het lijkt vriendlief gezellig en praktisch als mijn hobby aan huis is zodat we elkaar wat meer zien.
Caily schreef:Er gaat hier even iets mis, dus ik post even opnieuw, sorry
Las hier iets over tussenwanden uit de boxen? Over wat voor boxen gaat dat? Want ik wil heel graag tussenwand eruit bij de boxen van mij voor een merrie/veulen- en/of een veulen/veulenbox, maar verhuurder beweert bij hoog en laag dat dat niet kan. Naar mijn inzien gewoon boven en onder een strip langs de voorkant maken en eventueel nog een balk bovenaan van voren naar achteren op de plek waar nu de wand zit, en dan moet het toch best kunnen?
[ Afbeelding ]
kristelhans schreef:Hier ook vrij snel lid van de rijvereniging geworden, terwijl ik dat nooit was toen ik op pension stond. Ik heb buiten het lessen (nog) geen contact met de meiden uit mijn groepje, behalve een groepsapp maar dat komt ook omdat ik de enige ben die zeer fanatiek buiten rijdt volgens mij.Maar ben net lid dus wie weet..
edit: over de boxwanden, op mijn oude pensionstal hadden ze ook dit soort stallen en daar schoven ze de wanden in het gangpad zeg maar, zodat er met de tractor uitmest kon worden, ideaal!