Ongewenste bezoeker bij de weide, wat nu?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

xTammyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-14 22:47

Bleh eng TS..
Ik snap dat je je niet op je gemak voelt! Het is wel een idee om iets met de buren op te zetten ja!
Laks van de politie ook zeg, pff..

tessaroos

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-14 22:49

sylva schreef:
Alle opmerkingen over politiehonden, politie in burger, surveilleren etc, allemaal out of the question voor de politie hoor :') :+ Die gaan dat echt niet doen... Ben de Koningin van Nederland niet oid.

Ik vindt wel dat er zat politie agenten zijn dus is er altijd wel 1 die dat kan doen.
Het is erg jammer van de politie dat ze niet meer doen.

Gini

Re: Ongewenste bezoeker bij de weide, wat nu?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-14 22:52

TS, kun je je paarden niet tijdelijk ergens anders zetten? Ik weet dat het niet de meest simpele en gemakkelijke oplossing is, maar nu is het ook iedere ochtend met een bang hart afwachten of je paarden er allemaal nog gezond en wel staan. En als er dan iets gebeurt, dan ga je echt kapot van binnen.

xZiva_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-14 22:56

Ik ken iemand die beveiliger is met hond, die kan ingehuurd worden.
hij heeft een politiehond :))
stevige vent, kei gezellig en deinst niet snel terug (net zo min als z'n hond := )
ik kan jullie eventueel in contact brengen.. Moet je maar even pb'en als je interesse hebt, dan kan ik je zijn gegevens geven, en aan hem vragen of ie dat wil doen :)

sannedeedee1

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-14 22:59

Wow, ik had echt gehoopt dat het bij de ene keer bleef....
Het word als maar enger en enger, brrrr ts ik vind het knap dat jij er nog rustig onder blijft! Ik had gelijk gaan emigreren naar de andere kant van de wereld, ik ben zo'n bangeschijterd :')
Ik hoop dat hij snel opgepakt word die griezel!
Ik (maar ik denk ook de rest die dit topic volgen) hopen op een post met erin, dat hij is betrapt en opgepakt, en dat je je weer veilig kunt voelen in je eigen huis/terrein enz! :(:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-14 23:08

Inderdaad de paarden ergens anders zetten, zou ik doen. Heb je vrienden ofzo met paarden, die een plaatsje over hebben?

Ik zou hem persoonlijk allang gepeerd zijn en in een hotel gaan zitten, maar dan wordt hij ook niet opgepakt. :/ Zo'n vervelende situatie... Ik hoop dat het snel voorbij is.

Majabeestje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-14 23:11

Ik zou je familie en vriendenkring inschakelen de komende periode. Wedden dat er genoeg mensen zijn die je willen helpen komende tijd als jij laat weten wat er aan de hand is?
Dat er in tweetallen gesurvailleerd (?) wordt zo gauw het donker wordt. Knuppels mee, hond mee, verzin het maar. Als de politie niet genoeg doet in dit geval moet je zelf maar wat ondernemen. En nee, niet direct iemand afmaken maar bang maken mag zeker.
Les anders alles vast, zet op papier wanneer wat gebeurde en wat de politie wanneer zei of (niet) deed.
Dan sta je een stuk sterker mocht je wel een keer per ongeluk met je knuppel uithalen.. :')

CxB

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-14 23:17

sylva schreef:
Ik ken geen mannen met petje op van bijna 1.90 en zwaar gebouwd :')

sow he, die is groot dan..
Wel ontzettend eng dat ie er alweer is geweest, ik zou niet eens meer richting de stallen durven..

Hollyleaves

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-14 23:19

Ik zit hier nu ook te wachten tot mn buren thuis zijn. We durven beide niet naar buiten. Ik durf de gordijnen niet eens opzij te schuiven

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-14 23:20

Wat naar..

Wat een mens wel niet aan angst kan aanrichten..

har166

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-14 23:21

Wat ik me nou afvraag is of die man(nen) nou niet door hebben dat de politie ook naar ze zoekt? ( hoe goed zullen we het maar niet over hebben ) of dat ze echt zo brutaal zijn dat ze denken niet gepakt te zullen worden? Te belachelijk voor woorden dat het ook zo lang duurt voordat de politie ter plaatse is. Stel je voor dat er zich een ernstige situatie voordoet dan ben je gewoon de pineut.

breakthelaw

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-14 23:22

sylva schreef:
Ik zit hier nu ook te wachten tot mn buren thuis zijn. We durven beide niet naar buiten. Ik durf de gordijnen niet eens opzij te schuiven

Heel erg veel sterkte TS.
Ik kan me voorstellen dat je je zo voelt, maar eigenlijk is het te belachelijk voor woorden dat je je zo moet voelen in je eigen huis en dat de politie niets voor je kan betekenen.

Lauraa12

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-14 23:23

sylva schreef:

:(
ik vind het echt heel naar voor je

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-14 23:31

Mocht je eens iemand nodig zijn om te posten, mijn vriendin wil je, mocht dat ooit eens nodig zijn, wel helpen :j
Bah wat een narigheid, heb het idee dat het alsmaar erger wordt!

uiltje001

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-14 23:33

TS, ik vind dat je genoeg meld in dit topic! Gun jezelf rust en laat de pb's lekker zitten.
Ik kan me voorstellen dat je bagger schijt. Maar het is nu tijd om met de voetjes weer op de vloer te gaan staan!
Kom op zeg, je bent al zo stoer geweest. Wie is er de baas, jij! Je laat je toch niet weg jagen door een idioot.

CxB

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-14 23:34

sylva schreef:

Een horrorfilm is er wss niks bij.. :(:)
Laatst bijgewerkt door CxB op 19-03-14 23:34, in het totaal 1 keer bewerkt

Beau_Myrthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-14 23:34

Ik krijg steeds meer kippenvel van je verhalen! Wat ongelofelijk slecht dat de politie er zo laat was, zou zelf ook helemaal gek worden en niks meer durven!

Zoals velen al zeggen zijn extra mensen in huis nooit slecht, kunnen er 2 op de uitkijk gaan als je de stallen klaar maakt ofzo. Kan toch niet zo zijn dat je elke avond met angst naar je paarden gaat/ thuis zit?

Hoop dat deze nachtmerrie snel voorbij is!!

opisop_shop

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-14 23:35

ik zou een beveiliger inhuren om 2 avonden te posten op een onopvallende plek.

Gea99

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-14 23:38

Wat een ellende! _-:(
Ik geloof ook dat de paarden ergens anders neerzetten een heel goed idee is.
Kan je niet zorgen, desnoods met vrienden en buren etc, dat jullie niet meer rond die tijd alleen zijn en posten? Politie of beveiliging zou natuurlijk nog beter zijn.
Wens jullie heel veel sterkte, hopelijk zijn jullie buren snel thuis.

jenn0dv

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-14 23:38

Jeetje meid dit is ook wat!! Pas je goed op jezelf?? Zit je stal op slot 's nachts als je paardjes binnen staan?
God wat vreselijk, en de politie is je beste vriend zeggen ze dan. Hoe moeilijk is het om een man tussen 19-en 22u uit een bos te plukken?!
Maar hee inderdaad, je bent de koningin niet, je bent maar een gewone burger...Sterkte en succes!!

littletash

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-14 23:51

Wauw, dit verhaal wordt met de minuut enger. Zit hier zelf trillend met kippenvel op 4 hoog. Moet nu ook denken aan mijn verzorgpaard die in de paddock staat standaard. Brrr...
Een idee is inderdaad een soort van Neighborhood Watch op te zetten? Zelf met een groep buren een schema opstellen en in tweetallen gaan patrouilleren die elkaar om het uur aflossen. Of dat die tweetallen ook zich in de paddock bevinden 's nachts. En zodra ze iets signaleren 112 bellen.
In ieder geval heel veel sterkte! Hopelijk is dit allemaal snel voorbij!

Hollyleaves

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-14 00:27

Als er mensen zijn die binnen de drie noorderlijke provincies wonen en mee willen helpen om in shifts te posten vanaf ong 6 uur in de avond in tweetallen, dan heel graag! Ga proberen voor minimaal 7 achtereenvolgende dagen te gaan posten vanaf meerdere punten in koppels. Via pb wou ik vrijwilligers bij elkaar halen. Daarnaast schakel ik mn vriendenkring en goede kenissen en verdere familie in.

maaikiemike

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-14 00:29

Vervelend is zacht uitgedrukt, wat een rotsituatie voor jullie!
Je noemde eerder volgens mij dat jullie huren, is het mogelijk dat jullie bang worden gemaakt zodat jullie weg gaan?

Ginam

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-14 00:33

Jeetje wat een verhaal! Ik zou ook geen oog meer dicht doen. Hopelijk wordt hij/ze snel gepakt. Het klinkt wel als iets anders dan een zwerver. Met die zaklampen enz.

Veel sterkte ermee! Als ik in de buurt had gewoond, had ik graag geholpen!

CxB

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-14 00:36

Het is dat ik in het zuiden van nl woon en pas 14 ben anders had ik je graag geholpen !