sees maar hij WIL dan geen klanten op het erf,want dan krijg je weer scheve gezichten dat de een wel mag en de ander niet..
gewoon een dag helemaal niemand of niets om rekening mee te houden 1x per jaar ( lijkt niet bezonder maar geloof me,als je 18 uur van de dag 'geleefd'wordt door klanten kan 1 dag zo heerlijk zijn)
en dan 1 dag zouden paarden niet buiten komen zou dan een ramp zijn,wat je overigens in een ander topic geen ramp vond:
Sees schreef:Kimmie261, ik vind het ook wat anders als het eens een keer voorkomt dat een paard niet buitenkomt als dat het aan de orde van de dag is.
dus ja,wat dan nu ineens wel het probleem is,vat ik even niet??
en esmee ,nee ik rij niet meer paard...dus nee dan komen ze er niet uit..of heel even als de stal gedaan wordt,maar dan staan ze alleen maar te zeuren dat ze naar binnen willen,dus zelf bewegen is dan geen sprake van,dus ja,dan staan ze gerust 30 uur ( of wel langer ligt eraan hoe laat ik uitmest en de dag erna ga uitmesten) binnen...
en dat mss wel 2 of 3 x per jaar...erg he?? en weet je,ze zijn totaal happy als ze dan binnen staan,dan is het nl buiten écht geen weer voor een paard