En voor mijn oude dame heeft het nooit echt gewerkt, die is nog altijd overdreven actief

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Waratje schreef:Bowen, niet mijn ding, alleen iets wat ik van anderen weet.![]()
En voor mijn oude dame heeft het nooit echt gewerkt, die is nog altijd overdreven actief
Bowen schreef:Nens77 schreef:Mijn paard wordt vet en lui van zijn vakantie op de wei, wellicht wordt zoiets bedoeld ?
Nu is hij altijd liever lui dan moe maar die extra kilo's maakten het wel een stuk erger, hij leek wel bijna uit zijn vel te knappen
Van vakantie in de mac donalds, daar wordt iedereen dik en lui van
Waratje schreef:Bowen heeft precies verwoord hoe ik ook over deze opmerking denkSees, paarden worden nog wel eens "te mak" van 24/7 buiten
Gini schreef:Waarom dan niet het op stal staan? Dat een paard niet 23/7 op stal hoort, daar zijn we al over uit dat dat niet ideaal is. Maar wat is er mis met bv. het 's nachts opstallen van een paard? Waarom is dat ineens onnatuurlijker en daardoor onaanvaardbaarder dan op diens rug te gaan zitten en diens weideland af te bakenen?
fransje23 schreef:Hoe oud is ze en is ze al eens op PPID, Cushing, getest? Verminderde weerstand is een van de beginsymptomen.
Mok is trouwens inderdaad flut..
fransje23 schreef:Heel veel paarden stonden gisteren te rillen maar het was ook uitzonderlijk slecht weer. Geeft wel aan dat het goed 24/7 buiten houden niet zo simpel is als het lijkt. Vraagt zeker een goed doordachte omgeving met voldoende schuilgelegenheid waar ze allemaal, ook de minder dominante dieren, droog kunnen staan. Ook stelt het hoge eisen aan de ondergrond waar de paarden lopen moet er vaak flink geïnvesteerd in een bodem die ook bij extreem weer goed blijft.