Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
max66 schreef:bij een stal bij ons verderop staan sportpaarden in pension. Ik weet dat de eigenaren het liefst de paarden zo min mogelijk buiten hebben staan, zowel zomer als winter.... (ik denk i.v.m. blesures, maar zeker weten doe ik het niet, zou zo niet kunnen bedenken waarom)
nb: die van mij staat sinds een maandje alleen de nachten op stal, de rest van de dag in de wei
Moratoetje schreef:Denk dat er wel een verschil is tussen de fanatieke wedstrijdruiter en de recreatieve ruiter. Als ik naar mezelf kijk, fanatiek wedstrijdruiter, vind ik het belangrijk om een goede bak te hebben om te rijden en als dat dan betekent dat ze wat minder naar buiten kunnen, neem ik dat voor lief en ik kan echt niet zeggen dat mijn paarden er unhappy uit zien.
Ik wil wel dat ze elke dag buiten komen, maar het moet wel veilig zijn voor ze. Ik zit niet te wachten op blessures, losse ijzers en al die narigheid. En in mijn rijbak mogen echt geen paarden los, dus nu zullen ze even moeten wachten tot de nieuwe paddock gereed is!