Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
safina schreef:Opzetstukje: ligt eraan. Voor pootjes gebruik ik er wel een. De kleinste. Hou niet van van die kale pootjes. Baard bijwerken idem. Tastharen doe ik nooit, dat vind ik zielig. Derde oor doe ik zonder opzetstuk. Ik gebruik hem ook om de staart kaarsrecht in te korten. Ook dat zonder opzetstuk. Vacht heb ik ook wel eens met opzetstuk gedaan omdat ik het niet te kaal wilde hebben.
xPearl schreef:safina schreef:Opzetstukje: ligt eraan. Voor pootjes gebruik ik er wel een. De kleinste. Hou niet van van die kale pootjes. Baard bijwerken idem. Tastharen doe ik nooit, dat vind ik zielig. Derde oor doe ik zonder opzetstuk. Ik gebruik hem ook om de staart kaarsrecht in te korten. Ook dat zonder opzetstuk. Vacht heb ik ook wel eens met opzetstuk gedaan omdat ik het niet te kaal wilde hebben.
Maar als je bijv de 3mm pakt, dan word het toch heel kaal? En hij 13mm bijv een stuk langer. Of zie ik t verkeerd?
Heb nog nooit zo'n ding in handen gehad. Ben ook blij dat n vriendin mij helpt van 't weekend, haha