mystique schreef:Als ik niet zwanger ben loop ik wel altijd op stal schoenen, maar dat is ook omdat anders mijn goede birkenstocks vies worden en gaan stinken. Wat ik veel erger vind is dat er mensen zijn zowel hier op bokt als bij mij in de omgeving die met spagethiebandjes rijden of in een bikini bovenkant. Daar kan ik dus echt onpasselijk van worden. Daarmnaast is een goed zittende BH voor mij ook een voorwaarde op het paard.
Wat is er mis om met spaghettibandjes te rijden?[/quote]
Ik vind dat echt niet netjes. Er bestaan zat shirts zonder mouwen zonder dat het er meteen uit ziet dat je naar het strand gaat.
Je zit tenslotte niet op het paard om mooi te zijn maar om te rijden neem ik aan.
Ik vind het ook wel een vorm van dress code die je bij de paarden draagt, netzo als een cap.
Dit is mijn mening hoor hoef je het absoluut niet mee eens te zijn.[/quote]
Haha, in een bikinitop oké, maar een dress code bij de paarden? Mag ik dan vragen wat jij aantrekt als het 27 graden is?
Daarnaast hoeft het er natuurlijk niet uit te zien alsof je naar het strand gaat. Ik doe met warm weer bijna altijd spagettibandjes aan, naar de stad, naar de paarden, eigenlijk overal.
Overigens is het ook zo dat ik ook voldoende mensen zie met mouwloze shirts, waarbij je de gaten voor de armen zo groot zijn dat bijna alles zichtbaar is. Dan vind ik een goed passend spagettiband truitje toch echt wel beter en netter.
Maar dat is dan mijn mening.