Ik zie echt hele mooie plekjes voorbij komen, ik ben jaloers!
gohya
Geplaatst: 15-04-12 13:59
Dit is de huisvesting van mij paardjes.Er staat [nog] geen schuilstal,maar die gaat er wel komen.Het word meer een afdak waar ze toch droog kunnen staan.
Ik zou er heel graag een grote stal willen bouwen van schaaldelen,lijkt me erg mooi.
mijn paard staat ook super goed de boxen zijn in een kas zijn box is 250 x 500cm met buitenluik, uitzicht op paddock en akkers.
weitje achter de kas voor in het voor en najaar. de dijkwei voor als de grote wei te nat is. de grote wei, dit is 1 deel van de 4 delen aan de rechterkant en links is een wei 6x zo groot als dit stuk nu staat de mijne met de witte samen omdat de fries ingeslapen is dit stuk is voorlopig groot zat.
Echt SUPER jaloers op sommigen Naja voor mij word dat nog even wachten
Laulitz
Geplaatst: 15-04-12 19:29
Ik vind dit zo'n leuk topic hé Zo ziet het er bij ons uit: 2 super ruime stallen, met rechts nog een hooiopslag/berghok
Daar rechtstreeks aangelegen onze piste(20x35) die eigenlijk dient als paddock (altijd droog, hoeveel het ook regent )
Een totaal plaatje Rechtstreeks aan de stallen/piste hebben we ruim een hectare weiland Er zijn nog wat dingetjes die we nog moeten afmaken zoals het weiland opdelen in stukken en de stallen + stuk ervoor ophogen zodat het niet meer onderloopt bij een beetje regen
Dit was de oude stal, dak hadden we er al af gehaald
Hier de bouw van de nieuwe stal
Op de vorige pagina kon je zien hoe die er nu uit ziet Foto met het geraamte kun je nog een wand van de oude stal zien Kun je zien hoeveel groter die is geworden Achter die deur zit onze hooi opslag In geval van nood kunnen we een balk tussen de schutting en de muur plaatsen, zo hebben we een stal
Ja, dat klopt! Die schuur staat er nu 3 of 4 jaar? Je wilt niet weten wat voor schuurtje er eerst stond Dat viel bijna van ellende uit elkaar. Dat is echt ideaal!
Wouw wat een droom zo'n stal aan huis. Nou heb ik een man die gek op paarden is, dus wie weet. Alleen het lijkt me wel ontzettend lastig met vakantie enzo. Hoe lossen jullie dat op?