Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Grit schreef:Wat zijn jullie ervaringen met rekken die je in een bak op het hooi legt. Kies je voor een ijzeren rek of liever een net met houten frame??
Ik weet niet of deze constructie al een keer voorbij is gekomen;
http://www.healthyhorses.ca/html/slow_f ... eeder.html
Ziet er ook mooi uit en je hebt geen kabeltjes nodig om het rek in de bak te houden.
Lynn_Nikita schreef:van gaten in het midden door bijten oid heb ik geen last
pmarena schreef:Wij hebben ze overal gewoon om isolatoren heen hangen , gaat prima.
Karabijnhaken vind ik sowieso waardeloos er bij , die blijven steeds in het touw van het net hangen met het scherpe sluitstukje als je ze vast of los wilt maken
pmarena schreef:Wij hebben ze overal gewoon om isolatoren heen hangen , gaat prima.
Karabijnhaken vind ik sowieso waardeloos er bij , die blijven steeds in het touw van het net hangen met het scherpe sluitstukje als je ze vast of los wilt maken
marleen_usar schreef:Eeven een vraag ik heb zo,n metalen bak waar zo,n watertank in zit, watertank is er af en hooi zit er in.Nu lag mijn paard vanmorgen op[ de grond met 1 been helemaal er in, wat kan ik er omheen doen zo dat het niet meer gebeurd?