LisaDG schreef:En nu krijg ik heel bokt over me heen:
Ik heb mijn paardje nu van september (waar hij nog 24/24 buiten kon met schuilstal) nu is het inmiddels november waardoor ze van de staleigenaar niet meer buiten mogen zolang de weides nat liggen (het is nog niet gestopt met regenen => weides=zwembad)
Waardoor hij nu al een tijdje binnen staat.
Ik ga wel regelmatig met hem wandelen,borstelen,kleine oefeningetjes, maar dat is toch helemaal niet hetzelfde.
Ook is er geen paddock of piste aanwezig waar ze buiten kunnen.
Nu slaat de stress bij mij heel erg toe,omdat ik het beste wil voor mijn paard.
Afgelopen dagen was het weer beter en heeft het niet meer geregend waardoor ik dacht dat hij ze buiten gezet had, tot mijn grote teleurstelling was dat niet het geval geweest.
Ik ben echt furieus,en ben al heeltijd op zoek naar een nieuwe plek waar alles aanwezig is voor een schappelijke prijs,want nu betaal ik 150 euro,wat op zich niet veel is,maar toch te veel zonder uitloop/bewegingsvrijheid. (ook al is me beloofd geweest dat hij elke dag buiten mocht.)
Ik vind het zo jammer dat hij daar zou wegmoeten van zijn vriendjes en van het erf opzich wat heel erg goed ingericht is met ruime boxen en er een leuke sfeer is.
dus heb ik nog een laatste voorstel gedaan: de kleinste weide gebruiken om enkel en alleen daar de paarden op te zetten in de winter en deze dan te gebruiken als piste/paddock.
Als hij niet op dit voorstel ingaat,verplaats ik Othello,kan me niet schelen of het me 200 euro meer kost,maar ik wil het beste voor hem.
waarom zou je bokt over je heen krijgen? Dit is overmacht en je doet eraan wat je kunt om er verandering in te brengen. Dat je hem desnoods verplaats ondanks alle nadelen als er geen verandering komt, is alleen bewonderingswaardig.