Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sannessep schreef:Ach, die van mij zijn ook sloperts.. dus ik probeer het wel uit en dan doe ik wel ff verslagje! Als het goed is komt ie morgen aan, dus 'k ga er direct mee aan de slag. Misschien nog wel ff tijd om een filmpje te maken of de pony's het wat vinden of niet! M'n shet gaat het zeker bekijken, de andere twee zullen eerst wel afstand houden...
mariska32 schreef:iemand met een stal hier om de hoek gebruikt ook die deur slingers.
hij bedankt er echt voor en de paarden zijn er allemaal vrij snel aan gewent,zeker als er 1 het lef heeft om er door te gaan volgt de rest vrij snel.
scheelt zomers ook echt in de warmte [vraag me niet hoe het kan]
laura1986 schreef:Trapje of takelsysteem zou wel makkelijk zijn..
Ben benieuwd hoe glad de wegen gaan worden... Gister avond/nacht sneeuwde het hier flink, vanochtend en hoop regen. Nu is het een prutsbende, als dit zo bevriest is het morgen human paradise met uitdagende track ofzo.. Niet erg handig iig![]()
Vond het wel fijn dat ik mn watervat-aftappunt niet hoefde te ontdooien vandaag![]()
Ga morgen het hele vat weer vullen, want het gaat toch aardig snel op
Stelvio schreef:Buitenzinnig schreef:Ziet er een beetje uit als zo'n ding waar ze kerstbomen doorheen halen om ze te verpakken![]()
Zit het net vast aan de bodem of bungelt het?
De bodem is eruit (zodat het hooi doorzakt wat in de ton zit), het net zit om de buitenkant van de ton heen vastgeschroeft.
kevje06 schreef:hier net 1 ijsbaan op de weg. levensgevaarlijk.
hopelijk dooit t morgen weer.
moet sneeuw ruimen op me uitloop want was 1 natte vieze bende.