Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Obelix_Luna schreef:weet iemand waar er bij drachten of leeuwarden aan te verkrijgen is?
want ik wil het opzich wel een keer proberen.
Krips schreef:Bedankt Sas27! Oeeh, ik twijfel nog steeds. Ik wil gewoon meteen een lading bestellen namelijk. Maar ik zie bijna nergens staan dat het slechter werkt dan vlas... Ik vind het gewoon vervelend dat het op een gegeven moment zo donker van kleur wordt. Dan gaat het er zo vies uit zien. Eigenlijk al na twee dagen. Scheelt het nog in kosten? Dat is wel ongeveer gelijk toch?
Vippie schreef:Krips schreef:Bedankt Sas27! Oeeh, ik twijfel nog steeds. Ik wil gewoon meteen een lading bestellen namelijk. Maar ik zie bijna nergens staan dat het slechter werkt dan vlas... Ik vind het gewoon vervelend dat het op een gegeven moment zo donker van kleur wordt. Dan gaat het er zo vies uit zien. Eigenlijk al na twee dagen. Scheelt het nog in kosten? Dat is wel ongeveer gelijk toch?
het werkt ook niet slechter dan vlas. En bij een schoon paard scheelt het op jaarbasis behoorlijk in kosten in vergelijking met Vlas. Met viespeukjes wordt het helaas wel een kostbaar plaatje dan ben je met vlas goedkoper uit.
Vlas en korrels worden beide donker van kleur dat is nu eenmaal zo. Kwestie bij beide van op tijd vers vlas/verse korrels erin gooien.
Korrels hebben alleen véél minder opslagruimte nodig dan vlas.
sas27 schreef:[
Waarom, wordt het bij viespeuken wel een kostbaar plaatje? Ik zie daarin niet zo het verschil met vlas, ik heb het idee dat mijn stal veel schoner blijft!