Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Belker schreef:Hier ook in de wei bezig geweest. Weer JKK gestoken. Vorig jaar stond het vol, was braakliggend. Na het maaien ben ik elke week gaan steken en dat hou ik nu bij.
Verder hadden we nog 2 kub zand liggen van de verbouwing en die ligt nu in de paddock, have fun paarden.
DubbelFun schreef:Ik was net bij de Welkoop voor voer en heb nog even staan kijken naar meststoffen en graszaad, maar toch niet gekocht. Ik geloof niet dat het zijn geld gaat opbrengen op mijn postzegel als ik dat vergelijk met hoeveel balen hooi ik er voor kan kopen.
xXutopiaXx schreef:Oh, dat vind ik ook wel heel rap inderdaad... Kan me voorstellen dat 't opruimen van z'n spulletjes wel weer een moeilijk moment was... en ergens ook wel fijn dat de kids er dus niet helemaal kapot van zijn...
Karin_deB schreef:@Dais, hebben jouw paarden klachten dat je de leverwaarden heb laten checken?
Ben vooral benieuwd hoor, denk er zelf ook wel eens over om ze te laten testen.
Wel vervelend dat je zulk rothooi hebt!
En anders laten leveren via die grote (dure) zaak die iedereen kent. Venhorst oid?
@Maartje M, wat sneu! Sterkte
DubbelFun schreef:Ik was net bij de Welkoop voor voer en heb nog even staan kijken naar meststoffen en graszaad, maar toch niet gekocht. Ik geloof niet dat het zijn geld gaat opbrengen op mijn postzegel als ik dat vergelijk met hoeveel balen hooi ik er voor kan kopen.
Maartje_M schreef:xXutopiaXx schreef:Oh, dat vind ik ook wel heel rap inderdaad... Kan me voorstellen dat 't opruimen van z'n spulletjes wel weer een moeilijk moment was... en ergens ook wel fijn dat de kids er dus niet helemaal kapot van zijn...
De oudste (7) wel, die heeft het echt heel zwaar mee, kwam ook huilend uit school. De jongste (bijna 4) snapt het gewoon niet zo goed
Karin_deB schreef:Haha lekker sjeeskezen!!
Hier betaal ik 5.50 voor een baaltje van 20/25kg.
kvulden schreef:Heeft iemand van jullie ook ervaring met een schrikdraad app op zonnepaneel?
kvulden schreef:Heeft iemand van jullie ook ervaring met een schrikdraad app op zonnepaneel?