Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
_Penotti schreef:Die 3 poot viel hier steeds om.
We hebben nu een paal op een oude velg en daar de sproeier aan.
is wel redelijk zwaar, maar super stabiel.
Flew schreef:Gewoon niet meer gekomen? En je had al wel betaald? Wat slecht! Wij hebben gisteren sushi opgehaald omdat we er langs kwamen op weg naar huis vanaf mijn ouders. Even op moederdagbezoek geweest, dat kon mooi in de tuin.
Antje12 schreef:Mag ik hier meeschrijven?
Wij hebben sinds 5 jaar de paarden aan huis. Sinds gisteren hebben we er "nog maar" 2, maar het werk van 4 werd me echt te veel helaas.
We hebben een Andalusiër en een shettie. De Andalusiër heb ik nu 3 weken, dus die is nog een beetje aan het wennen. De shettie doen we vrij weinig mee omdat ze hoefbevangen is geweest en hier altijd gevoelig voor blijft. Zij staat 24/7 op een zandpaddock met schuilstal. Soms wil mijn dochter van 3 er wel eens een rondje op, maar ze staat voornamelijk knap te wezen.
Morpheus81 schreef:Told ya! Mei = grasmaand!
Lekker opgeknapt! Heerlijk he?
DaisyDarling schreef:Wat een mooie grasmat hierboven!
Ik hoop vandaag mijn waterpomp op benzine binnen te krijgen. Sproeiers heb ik nog niet gekocht, eerst maar eens kijken of ik dat ding goed aan de praat krijg op de locatie waar ik hem in gedachten heb.
Zojuist wel alvast het weiland water gegeven, mijn kruiwagen met water om de waterbakken te vullen kieperde om
Antje12 schreef:Mag ik hier meeschrijven?
Wij hebben sinds 5 jaar de paarden aan huis. Sinds gisteren hebben we er "nog maar" 2, maar het werk van 4 werd me echt te veel helaas.
We hebben een Andalusiër en een shettie. De Andalusiër heb ik nu 3 weken, dus die is nog een beetje aan het wennen. De shettie doen we vrij weinig mee omdat ze hoefbevangen is geweest en hier altijd gevoelig voor blijft. Zij staat 24/7 op een zandpaddock met schuilstal. Soms wil mijn dochter van 3 er wel eens een rondje op, maar ze staat voornamelijk knap te wezen.
Welkom Antje! Heb je een foto van je Andalusiër?