Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Fabster schreef:Gezellig, al die broedse kippen!
Net terug van rondje bos. Mijn god, wat een hitte! Het leek wel heter dan zondag, maar mss was t gewoon het verschil in wind. Zondag was Caj echt super relaxt en vandaag op de heenweg ook prima te doen. Ik zat me al te bedenken, dat ze nu eindelijk eens een normaal paard zou worden. Maar in het bos werd ze al wat drukker en op de terugweg was het echt gewoon drammen. Ik werd er echt sjachrijnig van![]()
. Ik had wel de grote scharen erop, dus niks liep uit de hand, maar ik begrijp dat dus echt niet. Het is bloedheet, ze heeft er al 15 km op zitten, het is een route die ze minimaal 1 x per week loopt (en dat de afgelopen 2 jaar heeft gedaan, dus echt niet nieuw) en ineens ziet ze achter elke grasspriet iets verdachts.
![]()
![]()
. Nou ja, donderdag nog maar weer een poging wagen.
Zapje schreef:Sterkte voor caya en alle mensen met wateroverlast! Vreselijk, zeker in je huis.
Iemand gevonden om te hooien. Ik vind het lastig onderhandelen omdat ik niet goed weet wat redelijk is. Heb nu 60/40 gedaan en betaal het inpakken van mijn eigen baaltjes. Worden ronde balen van 1,20 die hopelijk 5 dagen kunnen drogen. Is dit redelijk? Of had ik er meer uit kunnen halen? Ook geen idee hoeveel balen ik nodig heb deze winter, vanaf oktober schat ik voor 2 d pony's. Hoop op 2x 8000m2 hooien dit jaar waarvan ik dus 40% zelf houd.