Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ze is nu echt zwart. Kijken of het in de loop van de dag iets beter word.
zag gister op internet dat er vanaf 1 januari ongeveer 110 mm regen gevallen is. Sinds dat ze begonnen zijn met meten is het alleen in 1996 meer geweest.
dynamiek schreef:Ook niet te vergeten er zijn heel wat smeden die geen trekpaard of shire willen beslaan, ivm zwaarte.
op de jachtstal waar ik ree hadden ze een stuk of 14 shires en 1 a 2 belsen, ze worden gebruikt voor trouwerijen, huifkarritten en bomenslepen in het bos.er werd nooit op gereden.
dus dat doe ik niet meer.
AbbyBlues schreef:Spannend [***]!!! We duimen verder.
Tinky12 schreef:Er gaan scheepsladingen voer in en na verwerking komt er ook zo'n hoeveelheid mest uit
![]()
Dank je wel Tinky. Ik neem de kniëen even mee in de beoordeling.
Hilary en ik zijn achter de schermen in overleg. Dus dat gaat hopelijk goed komen.
Succes!!

Was toch wel een puntje met die vorst vorige keer. DubbelDun schreef:@dynamiek: ik ben ook wel benieuwd wat voor zand dat is en hoe duur het was. Ik wist overigens niet dat er in Harskamp ook een loonwerkersbedrijf zat. Ik heb altijd V.Dijk uit Wekerom.
Hier vanmorgen lente maar de herfst is er bijna hoor en wat ben ik blij met de winterweide hier.Ligt op een heuvel-achtig gedeelte,water drupt vanzelf naar beneden.Laat ze ook niet kort afgrazen.Ik blijf lekker doorschuiven,blijft de bodem stabiel en kan snel weer "rusten".