Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
boemel schreef:Lynn_Nikita, je handen insmeren met een halve ui, dan ruiken ze niet meer naar urine![]()
Welkom Flubberboot. Leuke paarden. Is dat de Tetje van Marjan?
Flubberboot schreef:Oh oeps boemel![]()
Heel veel sterkte greendragon! Hier helaas ook al eens meegemaakt dat er eentje achterbleef… Is uiteindelijk gelukkig goed gekomen.
Marjan, dit is een foto van voor de operatie Nadat ze een maand stilstond doordat ik corona had. We hebben helaas nog jiet veel kunnen rijden samen. En als ze te lang stilstaat krijgr ze weer last van de littekens en wordt ze kreupel… Maar nu is zij goed en ik ben ook gezond weer dus ik hoop dat we nu gewoon lekker kunnen blijven rijden!! Ik zal het haar zeggen hahah!!
greendragon schreef:Wat maakt het veel los, het overlijden van een oudje en het overblijven van het maatje....
Fijn om te lezen dat iedereen daar toch ook (soms) mee bezig (is geweest). Geen overhaaste beslissingen nemen, dat is denk ik nog steeds belangrijkste. Ik zit nog wel vol in de emotie, dus tja...
Shetjes blijft natuurlijk een optie; mp staat er vol mee... maar ze zijn duur! en nog geen jaar geleden een shetje in laten slapen vanwege HB. Dat was ook een lang en treurig traject... Ook dat was een fantastisch eigenwijs, lief ondeugende mannetje... Ik ben een beetje huiverig voor herhaling, van de HB... Bennie is er gekomen vanwege zijn overlijden en als maatje voor mijn oudje... Nu heb ik Bennie over en daar weer een maatje voor... Inderdaad, dan blijf je altijd bezig...
Lief van het aanbod voor het leenshetje! We zitten in de Betuwe, dus dat is nog wel een eindje uit de buurt, als ik het zo inschat.
Oh Boemel, zonde van de deur! Hopelijk lukt het met de verzekering... Dubbelglas is dan ook weer niet verkeerd... Ik heb iets vergelijkbaars gehad met mijn wang, een snee ongeveer een cm onder mijn oog. Levensgevaarlijk die dingen!
Flubberboot, welkom! Leuk setje paarden zo.. Hopelijk snel een fijn nieuw baasje voor Pedro...