Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Maartje_M schreef:Nee we hebben maar aan 1 kant buren en die verdenk ik niet. Denk dat het meer ‘pech’ is geweest en hij toevallig iets gehad heeft. Het was een nogal fanatieke jager namelijk.
We gaan verder geen onderzoek doen, denk dat het ons weinig op levert
DubbelFun schreef:Een echte ouderwetse trapnaaimachine en nog wel een Singer ook.
Ik heb vroeger een meubeltje gehad waar een naaimachine in zit, zoiets als dit maar dan met 2 laadjes aan beide kanten
[ Afbeelding ]
Maar ik kon niet overweg met dat trapsysteem
Akshay schreef:DubbelFun schreef:Een echte ouderwetse trapnaaimachine en nog wel een Singer ook.
Ik heb vroeger een meubeltje gehad waar een naaimachine in zit, zoiets als dit maar dan met 2 laadjes aan beide kanten
[ Afbeelding ]
Maar ik kon niet overweg met dat trapsysteem
Nou ja ik kan nog niks met een moderne naaimachineof de trap versie dan de handigste keuze is weet ik ook niet. Ergens wil ik wel een moderne machine aanschaffen. Maar wat dan..
Ik draag in het nette leven vrijwel altijd 50's inspired kleding, en cirkelrokken maken kan nooit lastig zijn gok ik
Jade schreef:Is dat dovenetel? Die heb ik ook in de wei, maar dacht dat t hondsdraf wasscheelt weer fanatiek onkruid wieden denk ik
Maartje, wat sneu van de kat