Hier is mijn 2,5 jarige ook enorm hengstig. De oude pensioenpony (merrie) staat nu ook iedere dag een uurtje bij haar in de wei, dus zij mag 2x op de wei. Ze leek wel verliefd. Mafkees
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
karin
Ik lees nog steeds mee maar kom er vaak niet aan toe om te reageren.
Al wat meer rust bij de paardjes (en eten ze inmiddels)? Zijn je eikelnetten inmiddels al vol?
Als alles klaar is ben ik wel benieuwd naar een foto hoor! 
huis voorbij, helemaal passend voor ons, en ook nog binnen budget. We hadden op zaterdag een bezichtiging, toen we op maandag een bod uitbrachten (moesten nog wat navragen bij de gemeente, was nog het 1 en ander onduidelijk omtrent regels voor de paarden) bleek dat er voor onze bezichtiging al een bod door een ander was uitgebracht
. Helaas is het huis dus aan onze neus voorbij gegaan.
Dan vind ik het weleens lastig om rustig te wachten tot er een geschikt huis voorbij komt hoor hihi. Maar ooit komt er voor ons ook een geschikt huisje voorbij, daar ben ik van overtuigd!
Die snoet ook

Chasey schreef:Zo kan je er ook een leuke voliere van maken haha. Doet me een beetje denken aan zo'n roofvogel verblijf.![]()
Ik zie een watersproeier, zat ik ook aan te denken. Maar hier miezert en regent het de hele ochtend al een beetje. Dat is wel goed voor het stof!

), is alleen zwaar nu en 'heuvelachtig'. Van t weekend maar even pallet achter de auto hangen en daarna sproeiers erop. Kan ik gelijk testen of die het goed doen

ieks!! Graan neergelegd en was vandaag al op. Dat moeten er heeeeel veel zijn....