Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
dynamiek schreef:ik heb voor dit aankomende jaar 60 midibalen hooi besteld, zal eerdaags wel een belletje krijgen wanneer het geleverd gaat worden. Ik twijfel of ik wel genoeg bestel en het jaar wel mee rond kom voor 1 groot paard en 2 shets.
wilma84 schreef:Zelf vermijd ik in de beginfase bewust nog even ergens anders uitladen en weer inladen. Ik geef er de voorkeur aan dat ze eerst goed leren dat met de trailer weggaan óók betekent dat je weer thuis komt. Dan is 'uit de trailer' ook meteen 'spanning weg'.
Ergens anders laden is meestal toch weer een stukje moeilijker. Maar ach, er zijn zoveel wegen naar Rome, ook met een trailer...
Monmaster schreef:Ik denk dat 165 baaltjes hooi te weinig is ... Ik voerde met IJslanders al een hele baal per dag... Dat zijn er al snel 365 per jaar.
Wat een geweldige entrees maakte mijn leerlingen in extra verlengde limo's.... Ik heb ze allemaal ontvangen, ben met allen op de foto gegaan.... Het feest mogen ze zelf vieren...
Wat waren ze mooi in galajurk of pak... En wat was ik trots!