Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Flexibel
pmarena schreef:Staan ze bij jullie dan niet nu ook op de wei waar ze nog wat grasjes eten , omdat de grond nu bevroren is ?
En dat ze met de nattigheid niet op het gras mochten i.v.m kapottrappen van de grasmat ?
Dat scheelt natuurlijk ook weer wat hooi
pmarena schreef:Ik zit er nu trouwens over te denken om over te gaan op hooikussens met een kleine maas.
van 3 cm.
Maarja , waarom moet dat nou weer zo'n vermogen gaan kosten , je hebt er toch al snel een leuk aantal nodig om ze een beetje te verspreiden en die knollen wat te doen te geven
(ps vergeet niet je zonnebrand mee te nemen) 
Buitenzinnig schreef:Ik HAAT sneeuw (en regen en ijzel) Het sneeuwt hier als een gek... en het zal de leeftijd wel zijn,maar ik durf er niet eens in te gaan rijden....
Citaat:En met de auto weg vind ik spannend, maar ik halveer mijn snelheid en rij goed terug op de motor. Dan gaat t prima hoor.
Die jongens van mij zijn zo gek als een bos uien en hier en daar is de ondergrond glad (en schuin of bonkig) Ik ben als de dood dat we vallen, of dat Bram uit glijdt en die heeft al een heupprobleem... Dus ze kunnen lekker hun eigen gang gaan in de PP en een half dagje op een vlakke wei....vermoedelijk wordt het wel een keer beter en kunnen we weer lekker in de bossen rijden.
, * huh strooien, oh moest dat dan *