Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
boemel schreef:De paarden krijgen ‘s morgens in de paddock hun muesli, balancer en hooi.
Rond 12.00 mogen ze de wei in. Dat gaat altijd met zoveel geweld, alsof ze dagen opgesloten zijn zonder eten![]()
Ik zei tegen mijn vriend dat ik aan het eind van de wei met mijn camera ging liggen en dat hij de poort open mocht doen.
Nou, dat was mijn fotoshoot van 3 paarden in 30 seconden[ [url=m/s40AZn.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/xzDXcp.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/rGLUAC.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/UWakbZ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/XnRM2x.jpg]Afbeelding[/url] ]
MarjanB schreef:Nou de eerste vracht zand ligtvriend kwaad, schade aan de tuin en vrachtwagen die vast gereden zat..
nou ja goed paarden vinden de bult leuk en heb maar vrij genomen om de boel te herstellen zo goed als het gaat
Lynn_Nikita schreef:Het was weer een kort nachtje. Ik werd wakker van een auto die paar keer voor en achteruit reed en stemmen, maar de overburen hebben beide vroege dienst en dacht dat hun autoproblemen hadden. Erna andere geluiden dus ik dacht, oei, de paarden.
Op de camera`s was niks geks te zien maar toen ik uit het raam keek zag ik bij de buren een auto met aanhanger in de voortuin staan en stond 1 persoon met een lamp in de container ( staat een bouwcontainer ) en de ander was alles in aan het laden. Te donker om kenteken of gezichten te zien, wel een foto gemaakt
Terwijl ik de politie aan de lijn had reden ze weg maar blijkbaar even verderop al aangehouden
![]()
![]()
100% match, op mijn onduidelijke foto was wel een petje te zien en dat machte, aanhanger lag mooi volgestapeld.
Politie was er echt wel snel de andere buren waren ook wakker geworden en zo stonden wij "gezellig om 4.30 is op straat.
Zal wel weer een lange dag worden vandaag