Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Robijntjah schreef:
Marjo89 schreef:Robijntjah schreef:
Schitterend gemaakt! Moet wel zeggen 40 min mennnn wat een pokke eind. Zou acute dichterbij gaan wonen.
Danuah schreef:Ik kom hier even binnenvallen. Binnenkort hopen wij naar een fantastische nieuwe plek aan de andere kant van het land (Drenthe) te verhuizen. Uiteraard gaan onze 2 Tinker hengsten, 5 mini’s en 3 kune kune varkens mee. Ik heb helaas nog geen duidelijke drone foto’s, maar ben zo benieuwd wat hier van te maken valt! Het deel waar de track omheen zit is zo’n 7200m2 en de boomgaard 2000m2. Tinkers en Shetlanders (+ varkens) zullen apart komen te staan. Ideeen zijn altijd welkom! Ik ga lekker meelezen en inspiratie opdoen!
[ [url=m/CueStZ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Edit: het gaat om het middelste stuk.
Symke schreef:Danuah schreef:Ik kom hier even binnenvallen. Binnenkort hopen wij naar een fantastische nieuwe plek aan de andere kant van het land (Drenthe) te verhuizen. Uiteraard gaan onze 2 Tinker hengsten, 5 mini’s en 3 kune kune varkens mee. Ik heb helaas nog geen duidelijke drone foto’s, maar ben zo benieuwd wat hier van te maken valt! Het deel waar de track omheen zit is zo’n 7200m2 en de boomgaard 2000m2. Tinkers en Shetlanders (+ varkens) zullen apart komen te staan. Ideeen zijn altijd welkom! Ik ga lekker meelezen en inspiratie opdoen!
[ [url=m/CueStZ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Edit: het gaat om het middelste stuk.
Er zit gewoon al een goede track omheen? Dat is een fijn begin!
Ik zou heel veel aanplanten want vind het veel te kaal......
Verder heerlijk en lijkt heel groot!
Daihyo schreef:Wij hebben een soortgelijke oppervlakte. Mocht je eens in de buurt zijn (Klarenbeek), je bent van harte welkom om eens te komen kijken. Die track ziet er al goed uit!