Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
DubbelDun schreef:Die met geel vind ik ook wel leuk hoor. Tasjes zijn idd wel handig... al zou ik er nooit mijn telefoon in doen
spatter schreef:Blue weet ook feilloos als we richting terug gaan, maakt niet uit waar we zijn , ook op vreemde locaties, zogauw we op de terug weg zijn gaat het tempo wat omhoog.
Nou loopt Blue altijd met enorme passen dus ik moet hem toch altijd wat inhouden als ik met mijn dochter rij.
Er komt hier enorme onweer aan en veel regen volgens de buienradar.
Dochter moet opschieten anders komt ze nat thuis uit school.
fabster mooi dekje!
Tinky12 schreef:Kruip even onder mijn meeleessteen vandaan...
Ik zag een prachtig stippelveulengefeliciteerd!!
En een prachtige nieuwe lespony op proef die meteen al even getest werd
Was iemand naar ziekenhuis...beterschap,hopelijk weer snel thuis.
Ik vind de nieuwe buienradar ook waardeloos...onoverzichtelijk en de kaarten zijn te klein,je kunt buien nu niet goed zien ontstaan inderdaad.
Sterkte voor degene met onweer,hier gortdroog dus voor de zoveelste dag al de sproeiers aan.Ze zijn in de buurt druk bezig met hooien,fijn eerdaags de kapschuur vol laten stampen.Eerdaags even bij boerman langs om te kijken wat hij heeft.
Jongens staan nu overdag lekker weer bij de buurman onder de bomen in kniehoog gras.Nog een of 2 dagen en dan zijn ze daar ook weer klaar.
Zo...kruip weer even terug...