Ik ben blij dat mijn koudbloed niet gaat piafferen, dan komen haar korte pootjes in de knoop

Heb de bevalling wel bij anderen meegemaakt, maar nog nooit bij mijn eigen paarden, dat is toch anders

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Vivat schreef:Wat spannend een veulentje!! Ik zit al te stuiteren omdat er mogelijk een schaap van de buuf gaat bevallen binnen nu en een paar uur
Santos_05 schreef:Achter de trekker hebben we eentje van 4meter breed![]()
Deze is 1.10x1.10 (pallet is 100x120) en 45 kg (pallet is 25kg). Dus voor achter het paard lijkt het me nog niet zo gek?
Mallootje schreef:Wow Karev, wat een nachtmerrie:( Vreselijk... Hopelijk komen jullie het snel een beetje te boven..
@ Tinky: Beterschap voor Kjarni! klinkt pijnlijk..
Hier alles oké hoor, paarden hebben een rustige nacht gehad. Ik vind alleen dat ze weinig drinken.. Er zit niet heel veel druk op hun waterbakjes, in elk geval minder dan op hun vorige stal. Ik ben dus bang dat ze het te vroeg 'opgeven' zeg maar, maar als ik extra water in een emmer aanbied drinken ze het ook niet. Gisteren na het spelen hebben ze in het schuilhok wel gedronken uit een grote ton. Even verder in de gaten houden..
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[***] schreef:Ha, ha, Gypsy, dat klinkt leuk van je koudbloed. Echter heb je wel een rijtechnisch probleempje als je geen "gewoon" rondje kan galoperen.
Mijn merrie kan als we naar huis gaan ook heel Grand Prixerig doen.