Grote inkoop voer: € 52,35
Totaal: € 247,35
Jaartotaal: € 2577,52
Voer hoef ik dit jaar niet meer te kopen alleszins

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Gimme_Spurs schreef:Op die mooie georganiseerde budgetraming!
C_arola schreef:Sterkte Lizzyy
Hoelang duren de lessen bij jou KellyR?
Hier deze maand een wat duurdere maand doordat ik dekens moest kopen. Ik zal eind van de week een overzicht plaatsen mochten er nog onverwachte uitgaven bij komen.
ElsieC schreef:Ik denk dat ik maar eens naar Nederland verhuis met die goedkope stalgelden!
Als ik hier zo rondhoor kom je niet onder de 250 en vaak is het zelfs 350. Dan klinkt het toch wel heel aanlokkelijk om zelf ergens een stal te zetten.
ElsieC schreef:Ik denk dat ik maar eens naar Nederland verhuis met die goedkope stalgelden!
Als ik hier zo rondhoor kom je niet onder de 250 en vaak is het zelfs 350. Dan klinkt het toch wel heel aanlokkelijk om zelf ergens een stal te zetten.
MorganeR schreef:Mag ik hier ook meekletsen, al heb ik (nog) geen eigen paard?
Zou graag al de gewoonte krijgen om alles bij te houden. Doe dat in het algemeen ook al maar misschien is het online plaatsen een soort stok achter de deur