Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
.Lynn_Nikita schreef:Ik ben 34, en ik wil niet voorzichtiger of bang worden, ik wil gewoon op gevoel rijden ipv met verstand en teveel denken en heb nu vaak het idee tijdens een les dat ik een echte beginner ben.
lizy29 schreef:Is idd echt kilometers maken weer. Ik heb ook de neiging om te veel na te denken terwijl als ik dan eenmaal aan het rijden ben en het lekker gaat ik dat steeds meer los kan laten. Maar de keer daarop begin ik gewoon steevast weer op 0. Maar hoe vaker ik rijd hoe beter, makkelijker en sneller ik het los kan laten. Toen ik dus nog 6 dagen in de week reed ging het vele malen makkelijker dan de 4 keer per jaar dat ik nu op m'n paard zit.
die is omgedraaid voordat je het door hebt maar ik doe dan gewoon de beugels en gaatje korter en met m'n lange benen kan ik mezelf dan wel weer corrigeren in die beweging en gewoon boven blijven.
Ben heel blij dat het zo kan.
moet er ook niet aan denken), dan heb ik mijn moeder
Mijn stiefvader wil ongetwijfeld ook helpen, maar hij is wel allergisch, dus wellicht minder handig als hij hooi gaat voeren of paarden gaat borstelen ofzo