wilma84 schreef:[***]: misschien een idee om juist iets langer (max een kwartiertje) rond te rijden met de merrie in de trailer, bij voorkeur over snelwegen of in ieder geval langere tijd rustig vooruit. Nu stop je de oefening terwijl haar spanning nog heel hoog is en eigenlijk is het beter om haar de tijd te geven te ervaren dat ze ermee om kan gaan. Zeker als je zegt dat ze op zich wel rustig staat.
Denk dat je daar wel een goed punt hebt Wilma. Ga ik zeker proberen komend weekend. Ze staat inderdaad niet te stampen of te schrapen oid.
Hele week/weekend hard gewerkt om de schuur en het erf leeg te krijgen voor de asbest mannen. Die zouden zaterdag komen kijken of alles in orde was om dinsdag te gaan saneren, niemand geweest natuurlijk. Komt hij gisteravond om 6 uur aankakken om een rondje te doen. 'Ja ziet er wel netjes uit, maar dat puin tussen die twee schuren moet nog weg.'
wel een beetje veel, stel je voor dat ze allemaal uitkomen dan zijn het er wel veel ineens haha.

enop hoeveel eieren zitten ze?
anders krijg je een hanenoverschot
heb 2,5 week geleden 10 eieren onder de toen broedende kip gegooid maar intussen zijn er weer eieren bij gekomen en liggen ze nu verdeeld over 2 kippen (als de ene weg is dan jat de andere er een paar
) maar denk dat ze samen op 20 eieren zitten.
. Ik had wel de grote scharen erop, dus niks liep uit de hand, maar ik begrijp dat dus echt niet. Het is bloedheet, ze heeft er al 15 km op zitten, het is een route die ze minimaal 1 x per week loopt (en dat de afgelopen 2 jaar heeft gedaan, dus echt niet nieuw) en ineens ziet ze achter elke grasspriet iets verdachts.
. Nou ja, donderdag nog maar weer een poging wagen.