Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sees schreef:Nikass, jij zat niet in een gunstige regio of wel? Balen voor je merrie. Hopelijk kun je snel iets geschikters vinden.
Valerie, staan ze nu niet buiten dan?
Sees schreef:Dakario, waarom alleen de oude paarden? Is er niet genoeg land voor alle paarden? Een paar keer per week een paar uur buiten... Jeetje ik vind dat wel weinig hoor, eigenlijk zouden stallen die niet meer kunnen bieden dan dat in mijn ogen geen bestaansrecht mogen hebben.
Dakario schreef:onze paarden staan wel op stal maar gaan paar keer per week paar uur buiten of halve dag. Ze lopen dan naar wei en gaan zelf terug binnen in stal. Ik doe ook veel wandelingen met paarden en ook zware trainingsdagen (springen). oude paarden staan 24/24u op wei.
AstraGirlie schreef:Mijn paardje heeft nu op 2 verschillende pensionstallen gestaan in 2 jaar tijd, en in de zomer mochten ze buiten de weide op, maar de winterperiode is telkens miserie. Paarden staan de hele dag op stal met een klein plukje hooi en vervelen zich rot... Mijn paardje had deze winter zelfs koliek gekregen toen hij zich volvrat met stro wegens gebrek aan ruwvoer. Sinds 3 dagen staat mijn paint ruin nu op een paddock paradise, die gelukkig ook nog een stuk dichter bij huis ligt. Paarden hebben hele dag mogelijkheid om binnen in schuilstallen te gaan, continu hooi en alle voorzieningen zijn aanwezig behalve binnenpiste voor dezelfde prijs. Ik ben dan ook heel gelukkig dat ik deze plek gevonden heb.