Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
rapido schreef:Jemig, hebben jullie eigenlijk nog wel tijd en zin om lekker te rijden na al die beslommeringen in jullie paradijs?
Buitenzinnig schreef:phoefffff, dat doe ik sneller hoorDagindeling:
om 9 uur met honden naar de paarden (10 minuten lopen) uitmesten, voer klaarzetten voor de middag, indien nodig hooibakken bijvullen en eventueel de waterbak. weer thuis rond half 11... tegen 1 uur of 2 uur terug naar stal, weer uitmesten, helft voer geven, hooi- en waterbakken bijvullen en met minstens 1 paard iets gaan doen...wandelen, rijden, etc. Bij thuiskomst nog wat drollen ruimen en de bakken weer nalopen) Wanneer de dagen weer wat langer worden kan nr. 2 ook mee....Naar huis om ca. half 6-6 uur (in de zomer vaak om 7 uur, dan onderneem je meer) Ron gaat langs om 7 uur om de laatste ronde voer te geven en de bakken na te lopen...en dat voor slechts 2 en een kwart paard!!!! Effectieve tijd bij de paarden tussen de 4 en 5 uur. Vandaag heb ik vrij, want dan is Ron vrij...ga er nu maar even heen om te helpen (of om hem los te bikken) Oh ja...tussendoor probeer ik zadels te verkopenen zorg ik voor huishouden. Met 2 honden en 2 katten en een bazin die iedere dag een halve stal uit haar kleren schudt, is er genoeg huis te houden hier
![]()
Ik heb heel veel respect voor iedereen die er na de 40 urige werkweek nog een paard op na kan houden!
timokyana schreef:werk jij niet ?
timokyana schreef:oh haha snap hem
ziet het al voor zich,kleine met skelter en mams maar scheppen,tot kleine niet meer vooruit komt