. Hoe of wat verder weet ik niet (ja alleen dat er drainage in moet). Manlief is aan het kijken naar een beregening systeem, dat is wel handig nu met de droogte en alles wat er aan zit te komen. Hebben jullie dat ook? Ik wil eigenlijk gaan kijken naar de mogelijkheden van waterput, dat lijkt me wel wat. Weet alleen niet of mijn portomonee dat leuk vind
De 'ouderwetse' friezen vind ik toch ook wel machtig hoor. Ik heb 7 verzorgfriezen gehad in totaal, vooral jonkies. De 1 was gewoon niet in te rijden. Ook na een half jaar bleef ze rennerig en bang onder het zadel, heel neurotisch om alles ook al deed je alles rustig aan, maar in de omgang met poetsen etc. zo lief. (v. Doaitsen) De ander was brutale en een ouderwetse fries en ook echt een tank (v. Olrik) Een ander was een dochter van Norbert, een boefje, maar dat was opstappen en wegrijden. Zij kwam uit een ouderwetse fries maar was zelf heel slank met weinig/dun behang.

Die van mij wordt wel steeds relaxter, maar zal toch altijd een zenuwpees blijven haha.