Zapje schreef:palousa, het is zo'n 8000m2, zou dat de moeite waard zijn voor iemand? Staat wel flink hoog, zeker tot mijn kont. 50/50 lijkt me ideaal. Maar minder is ook prima. Wil er vanaf. Kan ik met de omheining verder.
Zapje wij doen ook 50/50 met een boer uit de buurt. Wij hebben 10.000m2 en dat is best wel de moeite waard hoor. Dus jouw 8.000m2 is ook een heel mooi stuk.
Bij ons ligt de eerste snee nu vanaf zaterdag te drogen en het gaat erg goed
, hopen donderdag of vrijdag in te kunnen pakken.
Verder zag ik nog wat gave foto's voorbij komen, van paarden/pony's en blije meisjes op een pony.
Welkom aan de nieuwe posters.
Hoe is het met het water in het zuiden en oosten van het land? Las op BR dat er toch nog steeds weer zware buien voorspeld worden.....
Zo meteen even douchen en mijn "koffer" inpakken. Heb een 2 daagse training van mijn werk. Heb er gewoon zin in. Ga nooit op vakantie, maar dit voelt als "er eventjes helemaal uit". Paarden staan nu 24/7 buiten, dus manlief red het in zijn uppie.
Nieuwe merrie is nog steeds superbraaf en ik heb haar afgelopen zondag in mijn eentje op de trailer gezet en heb wel 5 min met haar een rondje gereden, toen weer naar huis en afgeladen. Arme dier vindt het nog erg spannend allemaal. Ze staat redelijk rustig, maar was drijfnat van het zweet. Dit rondjes rijden ga ik heel langzaam opbouwen.