Daihyo schreef:Mooi Ethelate! Leuk die obstakels

Het ziet er best groot uit. Hoe groot is het?
Het is 3200m2 in totaal, had eerst maar de helft dus de mini mini PP is nu mini PP
Die boomstronken vond de vorige paardeneigenaar maar irritant, had ze omheind, en ik dacht juist, daar komt de track
Wow, heb je dat zelf bestraat Daihyo? Ziet er strak uit!
Wil zo ook wat pleintjes maken straks en zie mijzelf er 1 puinhoop van maken
Goed om te weten dat Hornbach die bandjes verkoopt, die bezorgen ook thuis
SSDesign schreef:Ethelate, wat een mooi plekje! Jammer dat ze er maar tot eind oktober op kunnen staan.
Zo mogen er langer staan, maar dan verhuizen ze naar ons nieuwe huis
Dit perceel is van een vriend die er wil gaan bouwen, duurt nog wel even voor de vergunningen rond zijn, dus was een mooie tussenoplossing. En probeer de meiden die met de paarden achter de coniferenrij staan (ook zijn grond) te overtuigen dat ze dit er bij moeten betrekken als ik weg ben. Dat ze ook een PP opzet maken
Slim die boomkorven!
Ik ben er ondertussen wel achter dat ik echt niet aan pensionpaarden moet beginnen. Voor mijzelf niet en voor mijn paarden niet.
Ir, ja zo gezellig mijn kippen, alleen nu al meerdere keren een roofvogel gespot. Donderdagochtend ging hij op de lantaarnpaal tegenover mijn wei zitten
2 kippen renden al het hok in, oliebol waar is nr 3, die kwam gelukkig ook snel en ren weer dicht. Dus nu heel voorzichtig met ze er uit laten 
Leuk roofvogels, maar ga maar muizen vangen. Die zitten er ook genoeg.
Robijntjah, waarom zo een groot stuk rubber en geen grindmatten/paddocktegels?
Hopelijk komt het nog goed met dat maanlandschap.
Hier wel rubbermatten in de stal en rond de voerplekken maar echt als tijdelijke oplossing.
En Lynn, deze matten zijn zelfs met een laagje water er op niet glad.