Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
joyce B schreef:Hier heb ik de complete omheining aangepast naar dubbele draad voor een pensionijslander die ontdekt had dat ze best onder draadjes van 90-100 cm door kan duiken. Want de draad telt wel mee...
Ik kan je vertellen dat dat financieel niet zo prettig is. Was nooit de bedoeling om paarden aan te nemen die dit soort kunstjes uitvinden.
Azmay schreef:joyce B schreef:Hier heb ik de complete omheining aangepast naar dubbele draad voor een pensionijslander die ontdekt had dat ze best onder draadjes van 90-100 cm door kan duiken. Want de draad telt wel mee...
Ik kan je vertellen dat dat financieel niet zo prettig is. Was nooit de bedoeling om paarden aan te nemen die dit soort kunstjes uitvinden.
90cm is ook best hoog toch?
Mijn onderste zit rond de 50cm en mijn bovenste denk ik hooguit op 1.10![]()
Blijft wel zuur, al die extra kosten.
Azmay schreef:Lynn_Nikita schreef:Dit meen je niet... ik heb blijkbaar de goden verzocht.
Kom ik bij de wei om te voeren tref ik dit aan.
[ [url=m/iUJ2zy.jpg]Afbeelding[/url] ]
En nee in deze wei hoorde hij niet te staan
Het zijn net grote shetten
Hilary schreef:Bij ons heeft het echt te maken met de hoeveelheid stroom die er op de draad staat. Ik meet op meerdere plekken, vaak zie je dan dat er wel ergens een dip in de meting zit. Even zoeken levert dan wel vaak een los draadje op, of contact met een draad die geen stroom hoort te krijgen oid. Te droge bodem kan het nu toch niet zijn