Ik zal vanavond eens een foto maken van mijn kast, die heb ik vorige week mogen inrichten, want heb een paard gekocht

Wij hebben hele fijne grote zadelkasten van 90 bij 100 cm en 224 cm hoog

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Shanna schreef:Action! Kost iets van 1 euro per zak en ze zijn herbruikbaar
En doordat ik ze per stuk heb verpakt kan ik gewoon de deken pakken die ik nodig heb zonder de vacuum van de rest te verbreken!
Rena100 schreef:Adrienne waar heb je die vandaan, lijkt me ideaal.
Ik zal vanavond eens een foto maken van mijn kast, die heb ik vorige week mogen inrichten, want heb een paard gekocht
Wij hebben hele fijne grote zadelkasten van 90 bij 100 cm en 224 cm hoog
ingvdh schreef:Shanna schreef:Action! Kost iets van 1 euro per zak en ze zijn herbruikbaar
En doordat ik ze per stuk heb verpakt kan ik gewoon de deken pakken die ik nodig heb zonder de vacuum van de rest te verbreken!
Lukt het jou wel om ze een beetje plat en handzaam te laten krimpen tijdens het vaccuum trekken?
Ik heb het een paar keer geprobeerd maar dit zakken trekken alle kanten op en het frummelt helemaal op. Zo kan je het nog niet netjes opbergen in een kast of doos.
(op TV zie dat ze allemaal netjes plat zijn en je ze kan stapelen, dat lukt me echt nooit).
Rena100 schreef:Hier dan mijn kast.
Weet niet of t heel duidelijk is maar het geeft een beeld. Wil nog wel wat bakken om los spul in op te bergen.
[ [url=m/xlWgL0.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Lw6nzI.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik heb achterin zo'n beugel van IKEA waar ik dekjes aan kan ophangen met broekhangers. Dit werkt perfect!