Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Citaat:PP Meeting /4 Horses Creek
boktnaam, naam, woonplaats, vervoer, voorkeur dag:
1. kevje06: naam, amsterdam met auto, zondag of maandag niet te vroeg ivm de paarden
2. timokyana: rebecca, dichtbij breda,auto, liefst niet op zaterdag
3. arno8: arno, Sprang-Capelle, auto, meestal wel aanpassen rooster wisselt per week geen vaste dagen dat ik wel of niet kan
4. dinopino: naam. duitsland eigen auto
5. soraya85: Soraya, Baarschot, fiets/paard/auto?, alle dagen
6. laura1986: laura, uden, evt geleende auto, kan op alle dagen, liefst niet al te vroeg ivm werk/paarden
7. joyce b: Joyce, Hemrik, eigen auto, geen voorkeur voor dag moet oppas hebben voor kind en evt. paarden datum is van belang tussen de middag aankomen
8: Superrizzo: mandy, Oosterhout NB, eigen auto, zondag of maandag
9: b485: Babs, Belgisch Limburg, eigen auto, past zich aan liefst in het weekend
10: GuusHinnik, Tilburg auto, het liefst in het weekend
11: Stelvio: Femke, dichtbij Maastricht, auto, geen voorkeur dag
laura1986 schreef:Mocht het bijgeleverde ding sneuvelen ga ik ook een klein harkje aanschaffen
Het bijgeleverde ding is nu alleen irritant: hij draait soms los, soms niet en soms 10x achter elkaar..
superrizzo schreef:Hoi Allemaal hier ben ik weer.
Het gaat in het nieuwe jaar worden op een zondag...
Welke datum in januari of februari komt jullie het beste uit ???
Delphi2 schreef:Ik gebruik nu ook zo'n kinderharkje en mestboy-schep, werkt ideaal, je moet wel echt zo'n houten steeltje met een ijzerenharkje hebben, verkopen ze o.a. bij de boerenbond/welkoop
fojoe schreef:vraagje @wie er in Scandinavië woont (sorry, ben je naam ff kwijt):
hoe doen jullie dat met mest scheppen in de sneeuw?
bij mij ligt alle drollen zo hard vastgevroren aan het natte zand en aan elkaar dat ik gewoon niks weg krijg...
joyce B schreef:vaker uitmesten zodat je het weghaalt voordat het vastgevroren zit
Wij mesten zo'n 3xper dag
DubbelDun schreef:Ik haal elke dag de mest weg en mocht er al eentje erg vast zitten dan bik ik hem los met een mestvprk met brede tanden (2cm breed) en dat lukt meestal wel.
@wuswa: laagje redelijk schoon stro er onder leggen zou dat niet helpen??