Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Lynn_Nikita schreef:Mijn eerste vakantiedag! !
Regent t al de hele ochtend
Fabster schreef:Haha! Hier wel droog en zonnig. Ook 1ste vakantiedag van mijn man. Volgende week vertrekken we naar Denemarken. Voorspellingen zijn: hele week regen....
Anke schreef:Paar keer gevraagd. Gaan we ook nog draven en galopperen?
Ja zo...nu nog even stappen. Zucht. En dan echt maar een paar seconden en dan weer lang stappen.
Chasey schreef:Nou ja, wat raar!? Had ze er geen zin in ofzo?! Waardeloos.
Ik had vandaag nog even een buitenritje willen maken, maar ik moest Nick inleveren!![]()
Kind had nog wensen ook: "Hij moet wel een mutsje op en ik wil graag de Go Pro op mijn cap, zodat ik kan filmen".![]()
[ Afbeelding ]
(Zit aan touw hoor, heb touw weggeshopt)
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Selka schreef:Zo ik ben weer terug van vakantie en alle beesten leven nog. Altijd fijn
Citaat:Voordeel van regen is dat alle buitenactiviteiten lekker rustig zijn...
.
. Vind ik heerlijk!
ik heb een probleem en hoop dat jullie nog ideeën hebben. Gentleman ontsnapt sinds 2 maanden dagelijks. Hij gaat naar weides waar mooi groen gras staat in plaats van het droge gras afgewisseld met groen waar hij toegang tot heeft. Hij heeft geen honger, het is een vetzak dus het is puur voor de lekker dat hij ontsnapt. Ik kon maar niet ontdekken hoe tot hij voor mijn neus door zijn knieën zakte en onder de draad door schuifelde.
En ja er staat stroom op (8V gemeten) maar blijkbaar is stroom krijgen fijn? Oplossing nog een draadje spannen en hij kruipt gelukkig niet onder 30 cm door.. hihi