Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ik hou daar wel van, heerlijk paard.

) horen we er toch een beetje bij. En we doen graag ideeën op 
) dan hoor ik het wel. Hoe heet je paard en heeft hij ook nog een vriendje?
probleem met haar is gewoon dat ze op alle benen heel serieuze blessures heeft gehad met een gescheurd bot als 'hoogte'punt. Ze loopt nu 3 à 4 x per week max een kwartier. Als ik meer met haar ga doen heb ik haar gegarandeerd met 2 maanden met een peesblessure staan. 24/7 eten is voor haar belangrijk ivm koliek gevoeligheid en graasmaskers sloopt ze waar je bij staat. Ik laat haar dus maar zo oud worden. Ze is in ieder geval blij
jah! Nathalie.
Al heb ik soms ook het gevoel dat veel mensen zich laten misleiden door het beeld van de 'sportpaarden' die in verhouding weinig ruwvoer krijgen. Die hebben immers geen ruwvoerbuik, dat ziet er toch gewoon anders uit.
Maar het mooie is, dan kan ik altijd weer daarheen gaan om samen een buitenritje te maken op 1 van hun paarden
En lekker bijkletsen. Het weegt voor mij uiteindelijk niet op tegen de voordelen van paarden aan huis.
Ja, natuurlijk vond hij soms dat we gewoon de kortste weg naar huis moesten nemen, maar daar kon ik hem vrij makkelijk weer vanaf krijgen. Ook spannende dingen liep hij uiteindelijk toch nog vlot langs. Ik ben supertrots op hem (en mijzelf)!

Hij heeft ook wel erg opgevouwen gezeten, want Goodie had op zich maar heel weinig buik. 
Donja schreef:Hij voert totaal geen amerikaans bloed (zijn overgrootouders van moederskant voeren deens knabstrupperbloed)