Dyonne schreef:Jeetje Cowgirl, dat is een hele beslissing.
kevje, van wie les gehad?
(Ook actief met Parelli, dus altijd benieuwd).
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
scoxxx schreef:Ah joh... paarden hebben is gewoon af en toe fysiek door de mangel. Niet zo klaagzingen, probleem gewoon oplossen: paarden eerst voeren voordat je ze binnenhaalt. Door een hek murmen met zijn allen is -vlgs mij- alleen maar omdat ze honger hebben.
Kan me voorstellen dat een bak heilig is overigens: heeft de boer er veel geld in geïnvesteerd?
Eenhoorn schreef:Jeetje Cowgirl, je zorgen waren helaas wel héél terecht. Doodeng, zo'n club paarden over je heen. Wat zul je geschrokken zijn.
Hoewel ik begrijp dat je niet op advies zit te wachten, wil ik je wel aanraden om de schrik en pijn wat te laten zakken voordat je een definitieve beslissing over je paardjes neemt. Sterkte joh.
scoxxx schreef:Ah joh... paarden hebben is gewoon af en toe fysiek door de mangel. Niet zo klaagzingen, probleem gewoon oplossen: paarden eerst voeren voordat je ze binnenhaalt. Door een hek murmen met zijn allen is -vlgs mij- alleen maar omdat ze honger hebben.
Kan me voorstellen dat een bak heilig is overigens: heeft de boer er veel geld in geïnvesteerd?