Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

. Ik kan ze nog wel leuk vinden maar mijn man wil ze absoluut niet. Al ben ik wel blij met de katten van de buurt die muisjes komen vangen. Hebben ook best wel wat zwervertjes in de buurt dus de populatie wijzigt hier nogal.
. Een 3e erbij zou echtscheiding betekenen
.
Voor het eerst van eigen land, dat is toch we heel erg leuk.Niwla schreef:Wij willen wel een kitten, maar pas na onze zomervakantie.
Hier is er net ook geperst, ruim 100 pakjes van 5.000 m2Voor het eerst van eigen land, dat is toch we heel erg leuk.
DF, als je er niet uit komt weet ik ook nog een adresje in Lunteren voor hooi.
Vraagje: er is dus vanavond geperst en er ligt nu nog wat los hooi het en der op het land. Kan het kwaad om de paarden er weer op te gooien?

ben zo benieuwd hoeveel pakken van 20kg eraf komt De wei is ong 5.000m2 maar het gras stond niet overal even dik.
moet nog bedenken hoe we dit gaan doen maar vriend zegt dat het goed komt dus ben benieuwd

Zij sproeien, maar de opbrengst was alsnog hoger dan normaal. Ik vond het wel knap dat ze iemand hadden gevonden die zo'n klein stukje wilde doen.
Niwla schreef:DF, als je er niet uit komt weet ik ook nog een adresje in Lunteren voor hooi.
Vraagje: er is dus vanavond geperst en er ligt nu nog wat los hooi het en der op het land. Kan het kwaad om de paarden er weer op te gooien?

gok zelf 80 op ongeveer een halve ha.