Mijn 2 paarden staan nu 3 jaar samen, eerst in kudde en toch zochten ze elkaar altijd op. Was de ander altijd wel een beetje gestresst als de een mee mocht en iets te enthousiast als we terug kwamen.. Jaar geleden kwam er een dekkende ruin bij die mijn merrie bleef opjagen en dekken (zeg maar verkrachten, want ze wilde het echt niet) en mijn ruin was helemaal toegetakeld in zijn verdedigingspogingen. Sindsdien staan ze met zijn 2e en is hij héél beschermend over zijn merrie en zijn ze behoorlijk onafscheidelijk. Nu staat er sinds zondag de mini bij en als mijn merrie apart staat te eten wordt er door de ruin al mee gekroeld. Het heeft even tijd nodig. Voordeel van zo'n mini is dat je makkelijk een apart stukje voor hem af kan zetten waar hij wel kan komen en de andere niet. Zo kan hij toch rustig staan.
Leerzaam al die verhalen over slepen, cultivator enz. Ik heb straks een weidesleep (zo'n ijzeren vierkant met kettingen ertussen), cultivator en maaiarm. Nu nog dat tractortje ervoor. Zo lastig, 0 verstand van en wat is goed..
Olympia wat is die schuilstal gaaf geworden! Heel tof

Succes met je eerste pensionpaard!
Haha Ir, zo wil ik een bartafel in de nieuwe keuken, want vanaf een gewone eettafel kan ik net niet lekker uit het raam naar buiten gluren