Het paarden-aan-huis-tips-topic deel 2!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Daan_O

Re: Het paarden-aan-huis-tips-topic deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-16 14:39

Goed gedaan meggie! Hoe reageerde de buurvrouw toen je dat zei?

meggiemeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-16 14:41

Verontwaardigd, je moet wat kunnen hebben van je buren zei ze, ja wat ja maar niet alles zei ik toen. Als je zo wil leven dat je alles kunt doen en laten wat je wilt inclusief alle herrie moet je in een hutje op de hei gaan wonen of leren rekening houden met je buren, dat is het laatste wat ik gezegd heb, ze is toen vertrokken. Ik mag hopen dat zij nooit in een woonwijk terecht komen, arme buren.

Daan_O

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-16 14:48

Pfff is ze zo naïef of houdt ze zich van de domme? Als je het al zo vaak gevraagd hebt....

meggiemeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-16 14:52

Zijn mensen die denken dat zij alles kunnen doen en laten maar o zoveel kritiek hebben op een ander. Hun huis is opgesplitst in 2 woningen, de buurvrouw heeft het zelfs zover gekregen dat de andere buurvrouw niet meer binnen rookt omdat zij van mening is daar last van te hebben. Zolang zij maar hun pleziertjes hebben is alles prima, ze schuiven ook alles op elkaar af, dus dat werkt niet.
Op de verjaardag van hun zoon heeft een van de vriendjes aardig wat schade veroorzaakt door met een golfkar op 2 caravans die daar gestald staan in te rijden, ach moet kunnen schade was maar 3000 tot 4000 euro. Lekker zo'n instelling, leuk telefoontje ook om te krijgen als caravaneigenaar :(

Fabster

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-16 14:58

Gezellige buren.... _-:(

Hier komen we binnen in de schuur. Alles gaat daar uit en de honden worden afgestoft voor ze naar binnen mogen. En dan nog ligt er een paar uur later weer een berg zand. Dat zand zit overal tussen die vacht. Ze gaan lekker liggen op de vloer. Tegen de tijd dat ze opstaan, ligt het zand op de grond. Kan ze natuurlijk de hele dag in de schuur laten, maar daar maak ik ze niet gelukkig mee. Dus dan maar 's avonds vegen/stofzuigen.

Hilary

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-16 14:58

meggiemeg schreef:
Een verjaardag is geen reden om vuurwerk af te gaan knallen zei ik toen.

En anders zou het erg aardig zijn als ze even bij jou komen melden dat ze een feestje vieren. Vind ik wel zo netjes.

dynamiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-16 15:00

Goedzo meggiemag! Ps welke buren zijn het de linkse of de rechtse := kan ik eens loeren als ik voorbij rij :D

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-16 15:01

@meggiemeg : ik moest toch wel even lachen hoor... een buurvrouw zo gek krijgen dat ze niet in huis roken omdat de buren daar last van zouden hebben :D
Moeten erg slechte tussenmuren zijn :D

Fabster

Hilary schreef:
meggiemeg schreef:
Een verjaardag is geen reden om vuurwerk af te gaan knallen zei ik toen.

En anders zou het erg aardig zijn als ze even bij jou komen melden dat ze een feestje vieren. Vind ik wel zo netjes.

Zo is t.

Hier is met een bruilft een x vuurwerk afgestoken. Daar was blijkbaar wel een vergunning voor, maar het was niet in de omgeving gemeld. Met als gevolg dat er een hele kudde koeien op hol gingen en bijna op de snelweg liep! _O- De politie was niet blij! Even melden en de boeren hadden de koeien 's nachts op stal gezet. Foutje, bedankt.... :D

Yontheke

Wat een asociale buren zeg Meggiemeg! Hopelijk snappen ze het nu wel en houden ze er eindelijk mee op.
Ik moet zeggen dat wij op een appartement wonen met nog 7 andere buren en dat wij eigenlijk zelden tot nooit problemen hebben. Gelukkig maar.

Kirrr, mij mag je ook altijd pb'en.

dynamiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-16 15:03

Ik stofzuig ook elke dag het huis met 2 katten in huis ben nogal netjes.

meggiemeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-16 15:04

dynamiek schreef:
Goedzo meggiemag! Ps welke buren zijn het de linkse of de rechtse := kan ik eens loeren als ik voorbij rij :D

1 verder vanaf jou gezien naar het bos toe.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-16 15:05

Ik heb geen verstand van handel in dieren, want ik houd altijd alles tot het eind. Dus ik ben alleen maar nieuwsgierig, maar ik bedwing dat gewoon hoor Kirr. ;)

Ik zou echt een hele fijne buurvrouw voor die takketrol naast jou zijn geweest meggiemeg;
Ik had ze na zon klacht serieus uitgerookt!
Sterkte ermee, wat een ellende zeg!

Hilary

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-16 15:05

_O- Hahahaha, Fabster. Oeps!
Toen ik nog op een boerderijcamping werkte, deden we twee keer per zomer een spooktocht, 's avonds in het donker dus. Dat gaven we altijd door aan de koeienboer aan de overkant, de paardenboer die naast ons zat, en aan de boswachter (we gebruikten een randje van het bos). Koeien gingen dan even een nachtje op de andere wei, paarden bleven ook een nachtje aan de andere kant van het huis. Daar zouden ze niet zo snel op de snelweg lopen, maar midden in de nacht koeien uit het bos vissen hadden we ook geen zin in.

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-16 15:06

Over stofzuigen gesproken... hierna was het idd wel even nodig :D

Afbeelding

Fabster

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-16 15:08

Heb jij nou cavia's in de gang lopen? _O-

meggiemeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-16 15:09

Ik ken het ook absoluut niet dat buren zo met elkaar omgaan. Gelukkig hoor ik van meerdere buren dat ze er niet zo lekker tussen liggen, ze komen verder nergens. Moeten ze zelf weten. Wij lopen de deur ook niet plat bij geen van onze buren maar ik sta wel klaar voor ze en zij voor mij mocht dat nodig zijn. Dat vind ik toch erg fijn en belangrijk.

meggiemeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-16 15:10

Dropjes opzuigen DubbeldDun!

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-16 15:12

Ja, ik kan er hele potten mee vullen :D
@fabster: ik moest het grote binnenhok schoonmaken en normaliter verhuis ik ze per verdieping. Dat is altijd een heel stressvol gedoe. Dus nu dacht ik alles tegelijk in de gang te zetten. Kon ik rustig mijn gang gaan.
De meiden (+castraat) hadden het in de gang prima naar hun zin, alleen heb ik daarna ook nog de gang om schoon te maken :D

Tinky12

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-16 15:13

Goedzo Meggiemeg,laat ze maar lekker vuurwerk in de huiskamer afsteken,kunnen ze lang nagenieten :P O,nee er mocht niet gerookt worden he,of mag alleen de buurvrouw dat niet.

Serieus,dat soort moet je op een oud marineschip zetten en dan af laten zinken 150km uit de kust vandaan :+

Rosie <3 Ze heeft een heerlijk waterbed zo,Fax geniet ook zo van zijn tapijtje :)

DD...Caafjes <3

Kirr...je mag mij ook altijd pb-en hoor als je dat nog nodig vind :)

Hier kom je direct binnen in de huiskamer,ligt een grote mat en een schoenenrek.Schoenen worden 'swinters op de mat uitgedaan en in de zomer op het balkon wat aan de huiskamer grenst.

dynamiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-16 15:14

meggiemeg schreef:
dynamiek schreef:

1 verder vanaf jou gezien naar het bos toe.

Zal ze eens bekijken van het weekend, als het niet vriest -O-

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-16 15:15

Het spul schoon en voldaan na de maaltijd...

Afbeelding

dynamiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-16 15:17

DD wat een troep geven ze! Zijn wel leuke beesten had er vroeger ook 1.

Waarom heb je er zoveel, fok je ermee? *onze slangen vinden ze wel lekker* :D

Tinky12

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-16 15:18

Wat een mooi hok DD,was dat een wandmeubel?

Fabster

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-16 15:20

Wauw! Heb je een opvang ofzo?