Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Story schreef:Dat is een goede. Ik had eerst een aanhangernet gebruikt voor aan mijn frame. Maar daar zijn de 1e gaten al ingevallen.
Ik wil er nu één kopen van betere kwaliteit en 3x3 mazen. Maar dan kan ik beter dus een iets ruimere maat nemen zodat het net niet heel strak in het frame gespannen staat.
Vanavond maar even meten
Iemand nog goede ervaringen met bepaalde netten welke je op frame maat kan bestellen? (ca. 80 x 100cm)
Heb er al wel enkele gevonden inmiddels maar ervaringen zijn altijd welkom.
Sanniejtjuh schreef:Story schreef:Dat is een goede. Ik had eerst een aanhangernet gebruikt voor aan mijn frame. Maar daar zijn de 1e gaten al ingevallen.
Ik wil er nu één kopen van betere kwaliteit en 3x3 mazen. Maar dan kan ik beter dus een iets ruimere maat nemen zodat het net niet heel strak in het frame gespannen staat.
Vanavond maar even meten
Iemand nog goede ervaringen met bepaalde netten welke je op frame maat kan bestellen? (ca. 80 x 100cm)
Heb er al wel enkele gevonden inmiddels maar ervaringen zijn altijd welkom.
Ik heb mijn net (zandbaknet) hier vandaan : http://www.nettenverkoop.nl/webshop/spo ... _randlijn/. Ik heb voor de breedte 10 cm groter en de lengte 20 cm groter dan het frame aangehouden. Tot nu toe bevalt het erg goed, al heb ik geen sloper. Net gaat nu 2e seizoen in en ziet er uit als nieuw. De ''randlijn" maakt hem erg stevig. Ik heb de 2,9X2,9 maas in gebruik (3mm).