Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
_Lorette_ schreef:Dat zou een mooie oplossing zijn, Mettee
Iets heel anders, maar hier is toch vast iemand die met (jonge) kinderen en paarden het huis heeft verkocht? Hoe doe je dat?
Ik ben al dagen beroerd (grieperig en daarbij extreem maagzuur/misselijk), waardoor de nachten lang zijn en het knapt niet op. Lang leve het zwanger zijn.Daardoor denk ik over de gekste dingen na.
Ik weet hoe het is om een huis te verkopen als je paarden hebt, maar ook niet helemaal, want ik kon ze toen gewoon in de zomerwei laten. Vond het toen al een gedoe met alles schoonmaken, schoon houden en zelf weg moeten (hond mee e.d.).
Stel dat we dit huis ooit zouden verkopen, dan weet ik echt niet hoe ik alles gelijktijdig strak zou moeten hebben. Er leven immers gewoon paarden, honden, katten, de kinderen en alles gaat door. Ik denk dat ik een heel leger aan hulp zou moeten inschakelen om alles op een bepaald moment strak gemaaid, gesnoeid, geveegd, gesleept, gepoetst en opgeruimd te krijgen. Anders is er op een plek weer een chaos ontstaan als een andere plek spik en span is. Maar misschien ben ik een pieperd die de zaakjes niet op orde heeft.
_Lorette_ schreef:Iets heel anders, maar hier is toch vast iemand die met (jonge) kinderen en paarden het huis heeft verkocht? Hoe doe je dat?