Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
DubbelFun schreef:Was dat een hornaar?? Die zijn mega, maar doen eigenlijk nooit iets.
De gele bloempjes lijkt me geen JKK want die heeft harde rechte stelen en dat hebben deze zo te zien niet.
Die vlinder is idd heel mooi![]()
Donderdagavond krijg ik hooi vers van het land. Voor het eerst dat ik er mee accoord ga, dus ik ben benieuwd hoe dat gaat uitpakken. ik heb iig niet genoeg hooi meer om 6 weken door te komen, dus ik ga het goed mengen en er meteen aan beginnen. Desnoods moet ik wat oud hooi bijkopen als het niet goed gaat.
DubbelFun schreef:@lyn: áls ze steken doet het idd megs-pijn mét een langdurige dikke bult. misschien voelde hij zich net bedreigt of zat je te dicht bij een nest in de buurt. Over het algemeen mijden ze ons en komen ook niet af op zoete dingen/drank zoals gewone wespen wel doen.
@DP: dank voor het aanbod... ik denk dat er nog wel oud hooi te krijgen is hier in de buurt, maar ik kijk het gewoon aan. Bijkopen kan altijd nog en ik kan mocht het nodig zijn ook wat oude baaltjes bij de buren halen want die gaan het nieuwe hooi na 14 dagen al voeren.