Wat is de huidige slachtprijs van een paard?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

merrieveulen

Re: Wat is de huidige slachtprijs van een paard?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-06 23:30

WHAHA! neus of hoef, hihi! maar goed, die is ook superleuk hoor!

Rivano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-06 10:00

Jaja, een beetje goed nieuws te melden!
Volgende week hoor ik of de door mijn rechtsbijstand ingehuurde duitse advocaat mijn belangen wil behartigen!

Als hij niet wil, gaan we hem gewoon met z'n allen spammen tot hij wel wil... Haha!
Als hij JA zegt dan plaats ik hier het hele Sherlock Holmes verhaal, incl naam van tussenpersoon met alle gevonden feiten. (Peter R. De Vries is er niets bij..)

india

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-06 10:05

we duimen voor je!

ozzieozzie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-06 10:07

Spannend voor je. Hoop dat hij ja zegt, ben wel benieuwd naar het Sherlock Holmes verhaal Haha!

Fable

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-06 11:47

hopen dat hij ja zegt Tong uitsteken

ImkeTarek

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-06 12:25

ik hoop met je mee op een JA!!
maar even vraagje? krijg je ook geen problemen met de moddies hier op Bokt als je namen plaatst? dat mag toch niet?
ik ben wel benieuwd hoor Tong uitsteken Knipoog !

Rivano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-06 12:56

ImkeTarek schreef:
krijg je ook geen problemen met de moddies hier op Bokt als je namen plaatst? dat mag toch niet?

Je ziet ook heel vaak vragen als:
Wie heeft er goede ervaringen met meneer of mevrouw XXX? (met naam)

Vervolgens allemaal reacties met :NEEE< PAS OP!! Niet mee in zee gaan.
En daarbij kan ik me een topic herinneren van Leen Taal. Kijk...als iets slechte publiciteit was, was dat het wel... hihi. Mocht het niet mogen, dan zie ik het vanzelf.

Waarschijnlijk gaat het een aparte topic worden met als:
Wie is er nog meer gedupeerd door mevrouw XXX.
Of: Beloning: Wie geeft mij de huidige verblijfplaats van mevrouw XXX.

Een oproepje zeg maar. Dat mag toch wel? hihi.
Ze houdt zich momenteel schuil, en verkoopt/bemiddeld zelfs geen paarden meer, dat kan geen toeval zijn. Normaal vind je overal advertenties van haar.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-06 13:52

Moet je wel een link plaatsen hier.Dan kan ik het volgen als ik terug kom van vakantie.
Ik wens je in ieder geval veel sterkte en heel veel sucses.

SpiedSkeet

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-06 14:01

Dus toch nog een klein lichtpuntje! Super joh, ik duim met je mee dat hij JA zegt!

Caballos

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-06 15:10

Jeetje wat een verhaal, je kan wel een boek schrijven!
Ik hoop echt voor jullie dat het boek goed afloopt, en ze leefde nog lang en gelukkig.
Wat kunnen mensen toch verschrikkelijk dwars liggen Boos!
Fijn dat Dak steeds meer vertrouwen krijgt. Mijn paardje en ik hebben er een jaar over gedaan om onze band goed 100% te hebben; en die had een veel minder rottigheid meegemaakt als Dak.
Het 1e half jaar is altijd het moeilijkste, dus je bent al een heel eind.
Als je nog belangstelling hebt; Marijke van cherokeepaarden, heb ik hele goede ervaringen (met mijn eigen paard en ook 3 andere bekende paarden voor mij), echt waar! Ik stond er de 1e keer ook niet voor open, maar het is echt waar!
Heel veel succes met alles en ik blijf je verhaal lezen!

marcellaZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-06 15:27

Ik kan toevallig dit topic tegen op Bokt en aangezien de titel (ik dacht nee niet weer he) ben ik maar gaan lezen. Het heeft me een paar uurtjes gekost, maar ik zat gekluisterd aan beeldscherm (mijn baas is niet blij met me). Ik kan maar één dingen Rivano, ik heb HEEL ERG VEEL respect voor je. Na alle tegenslagen die jij en Dak hebben gehad gewoon door blijven gaan. Echt super ! Ik ga voor je duimen dat de tussenpersoon snel opgespoord word en dat jij dan een flinke smak geld van haar mag ontvangen. Dat hebben jij en Dak echt verdiend. Ik zal duimen voor jullie, sterkte.

Rivano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-06 17:36

marcellaZH schreef:
Ik kan toevallig dit topic tegen op Bokt en aangezien de titel (ik dacht nee niet weer he) ben ik maar gaan lezen.

De titel was misschien niet zo heel tactisch gekozen, maar ik meende het wel. Wilde inderdaad zijn slachtprijs weten... hihi.

Binnenkort komt Petra Vlasblom de laatste puntjes op de i zetten.
Dan hoop ik dat hij door anderen ook goed te "handelen" is.
Toen de stagiere van de dierenarts dinsdag de hechtingen kwam verwijderen was er niets aan het handje. De braafheid zelve. Ik verdenk de dierenarts ervan om bewust voor een vrouwelijke stagiere gekozen te hebben zodat zijn grootste sponsor haar paard dan nog makkelijker te behandelen valt.. Haha! Klantenbinding...

Rivano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-06 17:54

Hahahaha, iemand had een hele goede theorie, die moest ik even met jullie delen:

De tussenpersoon is juist een extreem paardvriendelijk persoon. Want ze wist ook wel dat een ziek en onhandelbaar paard nooit goed terecht komt, en direct geslacht zou worden. Maar omdat ze het beste met het paard voorhad heeft ze de hele boel bij elkaar gelogen, en zelfs een rechtszaak geriskeerd, zodat ik hem zou nemen en hij alsnog goed terecht zou komen...
En iemand die met leugen en bedrog een rechtszaak riskeerd om een paard goed terecht te laten komen is een goed mens.

Knipoog

En er zit nog wat in ook. Als ze eerlijk verteld had wat voor een monster met ongeneeslijke aandoeningen het was, had ik het aanbod vriendelijk afgeslagen. Maar door mij voor te liegen, het keuringsrapport te vervalsen, hem plat te spuiten toen ik kwam kijken, heb ik hem onwetend toch mee naar stal genomen om vervolgens toen het uitkwam alles in het werk te stellen om hem beter te maken.
Eigenlijk heeft ze Dak juist gered!!!!

(Ok...was dus cynisch bedoeld.)

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-06 20:45

pfff... ik ben eindelijk klaar met het lezen van alle 17 pagina's en ik moet zeggen dat ik je echt een TOP meid vind!
Heel fijn dat er nog mensen zijn die zoveel werk in een dier willen steken! Ik hoop dat het helemaal goed gaat komen.

Een vraagje: Wat gebeurt er met Daks in het ergste geval? (niet qua gezondheid maar met de contracten ed)

merrieveulen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-06 22:52

zozo, er staat alweer heel wat bij. hopelijk komt er nu wat schot in de zaak... en inderdaad, Peter R. de Vries is er niets bij, WHAAHHAHAHA!!

Bianca6

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-06 10:33

Ik duim mee!

mariettek

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-06 10:35

Ik lees al een tijdje mee... Dus eigenlijk wel eens tijd om is een keertje wat van me te laten horen!
In één woord.. Wauw... Super dat je dit allemaal doet voor dit paardje! Ik hoop dat je dat mens nog uit Canada weet te plukken, ik vermoed dat als dat lukt de bokkers daarna wel raad met haar weten... Whoosh!

Veel succes verder!!

__baron__

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-06 11:07

ik lees ook nog steeds heftig mee, ben blij dat er nu wat schot in de zaak komt en wacht dan ook met smart op het petra rivano de vries verhaal

Rivano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-06 18:15

AndreaB schreef:
Een vraagje: Wat gebeurt er met Daks in het ergste geval? (niet qua gezondheid maar met de contracten ed)

Helemaal precies weet ik het niet. Midden deze week heb ik weer een gesprek (per telefoon) met de advocaat. Zal haar nog eens vragen. Bij inspanning gaat hij de dagen erna kreupel lopen, dus ik denk niet dat de eigenaresse erom zit te springen hem terug te eisen.
Omdat ik deze week op trainingsweek ga (HEEEEEET) komt de volgende update en het hopelijk goede nieuws van de advocaat pas vrijdag op BOKT. Dak gaat niet mee, die blijft lekker in de wei met zijn vriendin. Ik mag 2 paarden van de instructrise lenen.

merrieveulen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-06 22:01

hoe zit het nu eigenlijk met die tsjechische? hoor je daar nog weleens wat van, zo te horen is dat nog niet afgehandeld. heeft zij haar geld inmiddels wel gekregen???

Jaan81

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-06 10:30

Ik wacht met smart op vrijdag!
Het is zo onderhand echt een echte soap! Staks blijkt de (ex?)'eigenaresse' van Dak een ex te zijn van de Duitse advocaat en is Dak gestolen en ........... en................

(oke, sorry, beetje veel fantasie......)

india

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-06 11:57

hoe zit het trouwens met de aansprakelijkheid van de eigenaar,
tussenpersoon is ingehuurd door eigenaar, maar eigenaar blijft aansprakelijk,
dit is namelijk ook zo als je een huis koopt waar iets niet mee in orde is, al is het de schuld van de makelaar die zijn werk niet goed heeft gedaan, (in ons geval iets niet gemeld wat wel bekend was) moet je de verkopers een proces aan doen terwijl overduidelijk is dat de makelaar de schuld heeft, het is namelijk zo dat deze uit jou naam handelt, dus hoef je niet naar Canada volgens mij, maar jou rechtsbijstand zou dat natuurlijk beter moeten weten!

gr en succes

ImkeTarek

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-06 14:20

hahahaha! tsjah, Rivano.. ergens klopt die theorie ook wel.. Dak heeft nu iemand die zich om hem bekommerd en die hem een goed huis bied... was die eigenaresse niet zo "goed" geweest, dan had Dak nu nog een slecht tehuis gehad!!

Ik hoop nog steeds dat alles goedkomt (goh...)!!

Rivano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-06 17:35

india schreef:
hoe zit het trouwens met de aansprakelijkheid van de eigenaar,
tussenpersoon is ingehuurd door eigenaar, maar eigenaar blijft aansprakelijk,

Het zou inderdaad best kunnen. De tussenpersoon was immers ook tekenbevoegd in haar naam. Ik vind het best een optie om de ex-eigenaresse voor mijn resterende bedrag op te laten draaien. (Ookal is de tussenpersoon er met het geld vandoor...) Maar dan ben ik bang dat ze zegt: Je krijg het geld niet, ik neem het paard wel terug daarvoor in de plaats. (anders heeft ze en geen paard, en moet ze geld toe geven) Wel haar verdiende loon, maar ze heeft vast liever het paard terug zodat ze hem (zoals ze al aangaf alsnog gaat verkopen) dan dat ze mij ook nog duizenden euro's erbij gaat geven..

Wel gaat de rechtsbijstand uitzoeken of Dak nu offcieel van mij is. (nouja...ze gaan het vragen aan de advocaat.)

SpiedSkeet

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-06 18:01

Had je je advocaat nog gesproken dan? Of ging het puur en alleen over of Dak officieel van jou is? Weet je al meer over het opsporen van die muts?