Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

wat moet je dan van die slager weten? of ie echt dood is? listiglistje schreef:huh?wat moet je dan van die slager weten? of ie echt dood is?
Het is toch je vorige paard wat bij die handelaar staat...kun je toch gewoon bellen?
Daar staat geen straf op!
Als ik jou was en ik maakte mij er echt zo druk om...dan stond ik al lang bij die slager op de stoep en had ik die handelaar al lang gebeld!
Ik zou wel benieuwd zijn naar hun uitleg van het verhaal......

XlucienneX schreef:ja dat weet ik maar er hebben al 2 van bokt gebeld en een vriendin van mij dus totdat ik meer van de slager weet bellen wij nog niet.
XlucienneX schreef:k ben bang dat ik gewoon niet durf te bellen. ik ben bang dat ik de verkeerde dingen ga zeggen of een potje ga zitten huilen
zirkoontje schreef:XlucienneX schreef:ja dat weet ik maar er hebben al 2 van bokt gebeld en een vriendin van mij dus totdat ik meer van de slager weet bellen wij nog niet.XlucienneX schreef:k ben bang dat ik gewoon niet durf te bellen. ik ben bang dat ik de verkeerde dingen ga zeggen of een potje ga zitten huilen
maar als je de slager gesproken hebt, ga je niet huilen en weet je wel wat je moet zeggen??
listiglistje schreef:nou huilen doe je waarschijnlijk niet, want in een eerder bericht heb je verteld dat het paard je niets meer deed!
En dan daarbij niet durven......Je hebt hier wel een hoop mensen met naam en toenaam ongevraagd op dit topic gezet! Over durven gesproken...dat is wel echt lef hebben!

XlucienneX schreef:listiglistje schreef:
huh? wat moet je dan van die slager weten? of ie echt dood is?
Het is toch je vorige paard wat bij die handelaar staat...kun je toch gewoon bellen?
Daar staat geen straf op!
Als ik jou was en ik maakte mij er echt zo druk om...dan stond ik al lang bij die slager op de stoep en had ik die handelaar al lang gebeld!
Ik zou wel benieuwd zijn naar hun uitleg van het verhaal......
ik ben bang dat ik gewoon niet durf te bellen. ik ben bang dat ik de verkeerde dingen ga zeggen of een potje ga zitten huilen

XlucienneX schreef:ik denk niet dat het veel uitmaakt. ze verkopen hem toch onder deze advertentie en ze hebben hem bij de slager weggekocht dus ze moeten er van bewust zijn dat hij iets mankeerd anders hadden we hem niet geslacht

wyona schreef:slachten kan altijd nog mocht het een ander ook niet lukken. ik zou gewoon eens gaan kijken bij je paardje. wie weet ken je hem niet eens meer terug en istie nu wel braaf (kan toch?)

XlucienneX schreef:ik geef om hem en ik ben ook blij dat hij leefd. alleen ik ben ook bang dat er veel met hem gesjoeneld word en dat hij platgespoten word met allerlei middels. want op de laatste foto ziet hij erg suf.
Cassidy schreef:wyona schreef:slachten kan altijd nog mocht het een ander ook niet lukken. ik zou gewoon eens gaan kijken bij je paardje. wie weet ken je hem niet eens meer terug en istie nu wel braaf (kan toch?)
Ik krijg de indruk uit de eerdere berichten dat de TS bezorgd is voor het leven van de toekomstige eigenaren, want wat haar niet is gelukt kan ook een ander niet lukken. En dat is de grote denkfout die ze maakt. Er is altijd iemand met meer durf en met meer noten op zijn zang dan jezelf. En op ieder potje past een deksel. Als dit paard een eigenaar kan vinden die hem wel aankan (vooropgesteld dat het agressieve gedrag alleen komt door character en geen lichamelijke problemen) is het toch alleen maar goed?
TongeR schreef:GATVERDAMME.
echt bokt weer hoor, ik meng me nooit ergens in maar dit vind ik toch wel heel erg.
als mensen zeggen: prachtig mooie soap enz.
ja die meid praat zichzelf wel meerdere malen tegen op wat voor manier dan ook.
maar daar word de situatie ook naar gemaakt.
met z'n 20en tegen 1.
het gaat er toch om dat het paard niet goed is en dat dat duidelijkl moet worden"?
die meid vraagt om hulp en het meidje word alleen maar afgezeikt.
voordat jullie gaan zeggen van: het paard ziet er wel goed uit.
ja op een rijfoto kun je niet zomaar zeggen dat het paard ataxie heeft.
die handelaar is ook niet helemaal betrouwbaar aangezien die gebeld is met mijn nummer en ik later weer belde en toen werd er opgehangen.
ik zal nu ook wel mensen over me heen krijgen maar dit meisje word zo de hoek in gedreven door heel veel mensen tegelijk, logisch dat je het niet meer kan volgen.
ik weet niet wat waar is en wat niet, wat ik wel weet is dat ik verder geen conclusies ga trekken.
meid ik wens je sterkte en ik hoop dat jij maar vooral je oude paard er goed uit komen.
leven met ataxie kan best, maar een goed sportpaard zal het niet kunnen worden.
TongeR schreef:GATVERDAMME.
echt bokt weer hoor, ik meng me nooit ergens in maar dit vind ik toch wel heel erg..