Prrrr schreef:claudia23 schreef:...ik betaal namelijk mijn eigen ziekenfondsverzekering en dat doet echt niemand anders voor mij..
kortom ik maak zelf wel uit wat ik doe..
![]()
sorry - kon het niet laten. Je denkt toch niet serieus dat je met dat l*llige beetje premie dat je betaalt de kosten van de verzorging van dat zware hersenletsel dekt? Dat wordt betaald uit de opbrengst van alle premies en als dat te weinig blijkt gaan de premies omhoog.
Zo mag ik volgend jaar rond de 40 euri's per maand meer op gaan hoesten omdat het allemaal onbetaalbaar wordt. Dus als je in staat bent om met kleine middelen te voorkomen dat er ernstig letsel ontstaat mag je daar van mij best toe gedwongen worden. Je moet in de auto immers ook een gordel om en op de motor of brommer een helm op. Zie ook pagina x en xx en xxx terug...
Ik ben het dus absoluut niet met je eens
....De premie gaat nu omhoog met de bedoeling de minder bedeelden het makkelijk te gaan maken (Geloof het of niet, da was wel de eerste insteek).
Je denk toch niet echt dat de premie verhoogd is, omdat er teveel mensen van hun paard zijn afgevallen, geen cap op hadden..en dus hoge ziekenkosten maken...
Mag ik dan ook niet voetballen omdat de kans bestaat dat ik mijn been breek, en dat daarom misschien de kans bestaat dat ook juist daarom de premie omhoog gaat?
Kortom de premie is echt niet verhoogd uit angst voor nog meer vallende ruiters....
Dit is ieders eigen keus, Straks word er nog een regel bedacht dat wandelaars ook met een helm op mogen gaan lopen, want stel je voor dat er een paard op hol slaat, en stel je voor dat die een wandelaar omverloop en die wandelaar vervolgens ook hoofdletsel krijgt.....
en dat allemaal om de premie onder de duim te houden..??
misschien ga ik er nu iets te diep op in, maar ik denk wel dat je begrijpt wat ik bedoel

Edit: niemand dwingt mij om een gordel te gaan dragen, daar kies ik gewoon voor..Netzoals dat ik ervoor kies om geen cap te gaan dragen omdat ik het ondingen vind, ongeacht wat voor een voordelen het heeft
Overigens mag je je handen nog dicht knijpen met "maar"40 euries vehoging
..ik betaal nu 60 euro bij Amicon en ga naar het dubbele 120 per persoon per maand...